توئیت نماینده مجلس کار دست بازار بورس داد

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

توئیت نماینده مجلس کار دست بازار بورس داد

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

توئیت نماینده مجلس کار دست بازار بورس داد

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۷
 

توئیت نماینده مجلس کار دست بازار بورس داد

احسان خاندوزی نماینده تهران در مجلس در توئیتی از جمع‌آوری امضا برای تهیه طرحی خبر داد که تأثیرات سوء آن خیلی زود بر بازار سرمایه مشاهده شد.

مجلس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، ادعای جمع‌آوری امضا برای طرح اخذ مالیات بر عایدی سرمایه و انتشار متن این طرح توسط یک خبرگزاری باعث ایجاد تلاطم در بازار بورس شد، چراکه عده‌ای با شنیدن این خبر درصدد بیرون کشیدن سرمایه خود از بازار بورس برآمدند.

تأثیر توئیت این نماینده آن هم بر اساس طرحی که تاکنون اعلام وصول نیز نشده است، باعث انتقاد برخی کارشناسان از تجربه نداشتن برخی نمایندگان و عدم اطلاع آنان از تبعات اظهارات خود شد. البته پس از این اظهارات مسئولان سازمان بورس و  محمدرضا پورابراهیمی دیگر نماینده مجلس، طرح مالیات عایدی بر بازار سرمایه را رد کردند که انتظار می‌رود بازار پس از دو روز به روال عادی خود برگردد.

 ۱۶ خردادماه عباس گلرو نماینده سمنان در اهواز خطاب به استاندار خوزستان گفته بود: «من اگر به جای استاندار خوزستان بودم، درِ اینجا را به روی دولت تخته می‌کردم و اجازه نمی‌دادم که منافع اینجا به جای دیگری برود.»

۱۷ خرداد به بهانه تبعات همین سخنان نسنجیده از ضرورت خود مراقبتی در بهارستان نوشتیم و اینکه مجموعه سیاسی حامی اکثریت بهارستان در بیرون مجلس و باتجربه‌ها و ژنرال‌های داخل مجلس باید مراقب این قبیل اظهار نظرها و پیشنهادهای پوپولیستی و تبعات آن باشند. حالا این توئیت بحث برانگیز هم مصداق «آفتاب آمد دلیل آفتاب» شد و ضرورت خود مراقبتی را عیان‌تر کرد.

کد خبر 520052

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: بورس تهران ،مجلس شورای اسلامی

تاريخ : جمعه 21 / 3 / 1399 | 9:21 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.