روایت واشنگتن پست از شکست سنگین ترامپ مقابل ایران

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

روایت واشنگتن پست از شکست سنگین ترامپ مقابل ایران

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

روایت واشنگتن پست از شکست سنگین ترامپ مقابل ایران

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فشار حداکثری واشنگتن، ونزوئلا و ایران را برای خجالت‌زده کردن آمریکا به هم نزدیک کرد

یک روزنامه آمریکایی در تحلیلی به ارسال نفتکش‌های ایران به ونزوئلا در سایه تحریم‌های کاخ سفید اشاره و تأکید کرد فشار حداکثری ایالات متحده بر تهران و کاراکاس آنها را به هم نزدیک کرد تا واشنگتن را خجالت‌زده کنند.

 

در ادامه گزارش آمده است: با این همه واضح‌ترین نتیجه این سیاست دولت ترامپ تا به امروز نزدیک شدن ایران و ونزوئلا در راستای به تصویر کشیدن چهره‌ای شرم‌آور از عجز و ناتوانی آمریکا بوده است.

در ادامه این گزارش با تأکید بر انتقال 60 میلیون گالن سوخت از طرف ایران به ونزوئلا، به احتمال سفر آتی مادورو به تهران با وجود اعمال فشارهای آمریکا اشاره شده است.

به گزارش تسنیم، واشنگتن پست همچنین آورده است دولت ترامپ سعی داشت انتقال سوخت به ونزوئلا توسط ایران را با تهدید به تحریم متوقف کند اما پس از آنکه نظام ایران اعلام کرد اقدام تلافی‌جویانه انجام خواهد داد تصمیم گرفت کشتی‌های ایران را رهگیری نکند.

نتیجه انتقال موفق نفتکش‌های سوخت به ونزوئلا از نظر این روزنامه آمریکایی پیروزی تبلیغاتی برای تهران و کاراکاس بود که هیچ نشانه‌ای از تسلیم مقابل فشار آمریکا نشان ندادند.

به‌نظر می‌رسد همکاری بیشتر بین دو کشور ایران و ونزوئلا در راه باشد چراکه مادورو اعلام کرده است به‌زودی به ایران می‌رود و قبل از آن هم طارق الایسامی را که یکی از متحدان کلیدی تهران به‌شمار می‌رود به‌عنوان وزیر نفت منصوب کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ایران ،ایران و ونزوئلا، دولت واشنگتن پست ،ویروس

تاريخ : شنبه 20 / 3 / 1399 | 9:10 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.