آخرين پيام امام خميني در آستانه سالگرد بسيج مستضعفين
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 254
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19091
بازدید ماه : 193480
بازدید کل : 1605159
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : پنج شنبه 5 / 9 / 1394

من دست يكايك شما پيشگامان رهايي را مي بوسم و مي دانم كه اگر مسئولين نظام اسلامي از شما غافل شوند‚ به آتش دوزخ الهي خواهند سوخت. بار ديگر تاكيد مي كنم كه غفلت از ايجاد ارتش بيست ميليوني‚ سقوط در دام دو ابرقدرت جهاني را به دنبال خواهد داشت. من از تمامي بسيجيان خصوصا از فرماندهان عزيز آن تشكر مي كنم و از دعاي خير براي اين فرزندان با وفاي اسلام غفلت نخواهم نمود. خداوند شهداي عزيز و گمنام بسيج را كه به نعمت همجواري اهل بيت - عليهم السلام - متنعم و جانبازان عزيز را شفا و اسرا و مفقودين عزيز را سالما به اوطانشان بازگرداند و هر روز بر عظمت و شوكت اين نهاد مقدس و مردمي كه پيروان اسلام عزيز و حضرت بقيه الله الاعظم ارواحنا لمقدمه الفدا هستند بيفزايد.
 

والسلام عليكم و رحمه الله 
روح الله الموسوي الخميني
 

 

بسيج در وصيت امام (ره)


ل - قواى مسلح از ارتش و سپاه و ژاندارمرى و شهربانى تا كميته‏ها و بسيج و عشائر ويژگى خاص دارند اينان كه بازوان قوى و قدرتمند جمهورى اسلامى‏مى‏باشند و نگهبان سرحدات و راهها و شهرها و روستاها و بالاخره نگهداران‏امنيت و آرامش‏بخشان به ملت مى‏باشند، مى‏بايست مورد توجه خاص ملت و دولت ومجلس باشند و لازم است توجه داشته باشند كه در دنيا آنچه كه موردبهره‏بردارى براى قدرتهاى بزرگ و سياستهاى مخرب بيشتر از هر چيز و هرگروهى است، قواى مسلح است.

قواى مسلح است كه با بازيهاى سياسى، كودتاها وتغيير حكومتها و رژيمها به دست آنان واقع مى‏شود و سودجويان دغل بعض سران‏آنان را مى‏خرند و با دست آنان و توطئه‏هاى فرماندهان بازى‏خورده كشورها رابه دست مى‏گيرند و ملتهاى مظلوم را تحت‏سلطه قرار داده و استقلال و آزادى رااز كشورها سلب مى‏كنند و اگر فرماندهان پاكدامن متصدى امر باشند هرگز براى‏دشمنان كشورها امكان كودتا يا اشغال يك كشور پيش نمى‏آيد و يا اگر احياناپيش آيد به دست فرماندهان متعهد شكسته و ناكام خواهد ماند. و در ايران نيز كه اين معجزه عصر به دست ملت انجام گرفت، قواى مسلح متعهدو فرماندهان پاك و ميهن‏دوست‏سهم به سزائى داشتند و امروز كه جنگ لعنتى وتحميلى صدام تكريتى به امر و كمك آمريكا و ساير قدرتها پس از نزديك به دوسال با شكست‏سياسى و نظامى ارتش متجاوز بعث و پشتيبانان قدرتمند ووابستگان به آنان روبرو است باز قواى مسلح نظامى و انتظامى و سپاهى ومردمى با پشتيبانى بى‏دريغ ملت در جبهه‏ها و پشت جبهه‏ها اين افتخار بزرگ راآفريدند و ايران را سرافراز نمودند و نيز شرارتها و توطئه‏هاى داخلى را كه‏به دست عروسكهاى وابسته به غرب و شرق براى براندازى جمهورى اسلامى بسيج‏شده‏بودند با دست تواناى جوانان كميته‏ها و پاسداران بسيج و شهربانى و با كمك‏ملت غيرتمند درهم شكسته شد. و همين جوانان فداكار عزيزند كه شبها بيدارندتا خانواده‏ها با آرامش استراحت كنند. خدايشان يار و مددكار باد. پس وصيت برادرانه من در اين قدمهاى آخرين عمر بر قواى مسلح به طور عموم‏آن است كه اى عزيزان كه به اسلام عشق مى‏ورزيد و با عشق لقاءالله به فداكارى‏در جبهه‏ها و در سطح كشور به كار ارزشمند خود ادامه مى‏دهيد بيدار باشيد وهشيار كه بازيگران سياسى و سياستمداران حرفه‏اى غرب و شرق‏زده و دستهاى‏مرموز جنايتكاران پشت‏پرده لبه تيز سلاح خيانت و جنايت كارشان از هر سو وبيشتر از هر گروه متوجه به شما عزيزان است و مى‏خواهند از شما عزيزان كه‏با جان‏فشانى خود انقلاب را پيروز نموديد و اسلام را زنده كرديد بهره‏گيرى‏كرده و جمهورى اسلامى را براندازند و شما را با اسم اسلام و خدمت به ميهن وملت از اسلام و ملت جدا كرده به دامن يكى از دو قطب جهانخوار بيندازند وبر زحمات و فداكاريهاى شما با حيله‏هاى سياسى و ظاهرهاى به صورت اسلامى وملى خط بطلان بكشند.

وصيت اكيد من به قواى مسلح آن است كه همانطور كه از مقررات نظام، عدم‏دخول نظامى در احزاب و گروهها و جبهه‏ها است به آن عمل نمايند و قواى مسلح‏مطلقا چه نظامى و انتظامى و پاسدار و بسيج و غير اينها در هيچ حزب وگروهى وارد نشده و خود را از بازيهاى سياسى دور نگهدارند. در اين صورت‏مى‏توانند قدرت نظامى خود را حفظ و از اختلافات درون‏گروهى مصون باشند و برفرماندهان لازم است كه افراد تحت فرمان خود را از ورود در احزاب منع‏نمايند و چون انقلاب از همه ملت و حفظ آن بر همگان است، دولت و ملت وشوراى دفاع و مجلس شوراى اسلامى وظيفه شرعى و ميهنى آنان است كه اگر قواى‏مسلح چه فرماندهان و طبقات بالا و چه طبقات بعد بر خلاف مصالح اسلام و كشوربخواهند عملى انجام دهند يا در احزاب وارد شوند كه بى‏اشكال به تباهى‏كشيده مى‏شوند و يا در بازيهاى سياسى وارد شوند، از قدم اول با آن مخالفت‏كنند و بر رهبر و شوراى رهبرى است كه با قاطعيت از اين امر جلوگيرى نمايدتا كشور از آسيب در امان باشد و من به همه نيروهاى مسلح در اين پايان‏زندگى خاكى وصيت مشفقانه مى‏كنم كه از اسلام كه يگانه مكتب استقلال وآزاديخواهى است و خداوند متعال همه را با نور هدايت آن به مقام والاى‏انسانى دعوت مى‏كند چنانچه امروز وفا داريد در وفادارى استقامت كنيد كه شمارا و كشور و ملت‏شما را از ننگ وابستگيها و پيوستگيها به قدرتهايى كه‏شما را جز براى بردگى خويش نمى‏خواهند و كشور و ملت عزيزتان را عقب‏مانده‏و بازار مصرف و زير بار ننگين ستم‏پذيرى نگه مى‏دارند نجات مى‏دهد و زندگى‏انسانى شرافتمندانه را ولو با مشكلات بر زندگانى ننگين بردگى اجانب ولو بارفاه حيوانى ترجيح دهيد و بدانيد مادام كه در احتياجات صنايع پيشرفته،دست‏خود را پيش ديگران دراز كنيد و به دريوزگى عمر را بگذرانيد قدرت‏ابتكار و پيشرفت در اختراعات در شما شكوفا نخواهد شد.

و به خوبى و عينت‏ديديد كه در اين مدت كوتاه پس از تحريم اقتصادى همانها كه از ساختن هرچيز خود را عاجز مى‏ديدند و از راه انداختن كارخانه‏ها آنان را مايوس‏مى‏نمودند افكار خود را به كار بستند و بسيارى از احتياجات ارتش و كارخانه‏هارا خود رفع نمودند. و اين جنگ و تحريم اقتصادى و اخراج كارشناسان خارجى،تحفه‏اى الهى بود كه ما از آن غافل بوديم. اكنون اگر دولت و ارتش كالاهاى‏جهانخواران را خود تحريم كنند و به كوشش و سعى در راه ابتكار بيفزاينداميد است كه كشور خودكفا شود و از دريوزگى از دشمن نجات يابد. و هم در اينجا بايد بيفزايم كه احتياج ما پس از اين همه عقب‏ماندگى‏مصنوعى به صنعتهاى بزرگ خارجى حقيقتى است انكارناپذير، و اين به آن معنى‏نيست كه ما بايد در علوم پيشرفته به يكى از دو قطب وابسته شويم. دولت وارتش بايد كوشش كنند كه دانشجويان متعهد را در كشورهايى كه صنايع بزرگ‏پيشرفته را دارند و استعمار و استثمارگر نيستند بفرستند و از فرستادن به‏آمريكا و شوروى و كشورهاى ديگر كه در مسير اين دو قطب هستند احتراز كنند،مگر ان‏شاءالله روزى برسد كه اين دو قدرت به اشتباه خود پى برند و در مسيرانسانيت و انسان‏دوستى و احترام به حقوق ديگران واقع شوند، يا ان‏شاءالله‏مستضعفان جهان و ملتهاى بيدار و مسلمانان متعهد آنان را به جاى خودنشانند.به اميد چنين روزي.


 

منبع اصلی : صحیفه نور


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: ویژه نامه ها
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی