بادبادک های آتشین فلسطینی به سمت مناطق صهیونیست نشین

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

بادبادک های آتشین فلسطینی به سمت مناطق صهیونیست نشین

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

بادبادک های آتشین فلسطینی به سمت مناطق صهیونیست نشین

پرتاب بادبادک‌های آتشین توسط شهروندان فلسطینی به سمت مناطق صهیونیست‌نشین همچنان ادامه دارد و این در حالی است که تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای مقابله با این پدیده جدید با شکست مواجه شده است.

به گزارش تسنیم به نقل از القدس‌العربی، تظاهرات کنندگان فلسطینی امروز چندین بادبادک آتش‌زا به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در سرزمین‌های اشغالی در اطراف نوار غزه پرتاب کردند که این بادبادک‌ها موجب آتش‌سوزی در چندین نقطه شد.

در پی آتش‌سوزی در نزدیکی ایستگاه راه آهن در شهرک صهیونیست‌نشین "سدیروت" در شمال شرق نوار غزه که به سبب پرتاب بادبادک آتشین به وقوع پیوست، پلیس رژیم صهیونیستی چندین ساعت حرکت قطارها در این منطقه را متوقف کرد.

روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که 12 تیم آتش‌نشان و اورژانس با کمک 4 بالگرد برای مهار شعله‌های آتش در حال تلاش هستند. این در حالی است که به‌دلیل وزش باد، آتش‌نشانان صهیونیست نمی‌توانند شعله‌های آتش را مهار کنند.

حوالی ظهر امروز نیز به سبب پرتاب بادبادک‌های آتشین مناطقی از شهرک اشغالی "کیسوفیم" در منطقه النقب الغربی نیز دچار آتش‌سوزی شد.

این در حالی است که "عمیر بیرتس" وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به روزنامه معاریو گفت که او از سهل‌انگاری در برخورد با آتش‌سوزی‌ها جلوگیری خواهد کرد، زیرا این آتش‌سوزی‌ها خسارات زیادی به منابع درآمد کشاورزان اسرائیلی وارد کرده است.

وی گفت که جنبش حماس باید بداند که اگر این آتش‌سوزی‌ها ادامه یابد، بهای گزافی باید پرداخت کند.

شبکه خبری اسرائیل "کان" صبح امروز اعلام کرد که تلاش‌های این رژیم برای مقابله با بادبادک‌های آتشین با شکست مواجه شده است.

این رسانه صهیونیستی اعلام کرد که ارتش اسرائیل به استفاده از پهپادها برای ساقط کردن بادبادک‌های آتشین ادامه خواهد داد.

مدتی است شهروندان فلسطینی سلاح جدیدی را برای مقاومت در برابر اشغالگران به کار می‌گیرند. این سلاح همان بادبادک‌های کاغذی است که با خود شیشه‌های مشتعل حمل می‌کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ویژه نامه ها
برچسب‌ها: ویژه نامه روز قدس

تاريخ : یک شنبه 2 / 3 / 1399 | 10:11 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.