ماسک ضدکرونا هم ساخته شد!

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

ماسک ضدکرونا هم ساخته شد!

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

ماسک ضدکرونا هم ساخته شد!

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امروزه با شیوع ویروس کرونا حساسیت مردم به استفاده از اقلام بهداشتی از جمله ماسک افزایش یافته است. به گونه ای که در بسیاری از کشورها استفاده از ماسک در مکانهای عمومی را به امری اجتناب ناپذیر و اجباری تبدیل شده است ؛ چرا که به گفته محققان این ویروس مرگبار 2 تا 14 و حتی د رمواردی تا 24 روز می تواند بدون هیچ علامتی در بدن فرد مبتلا به کرونا رشد کند. در تمام این چند روز هم فرد ناقل کرونا بوده و آن را از طریق قطرات تنفسی خود به دیگران انتقال می دهد. در همین راستا بسیاری از شرکت های فناوارنه به تکاپو افتاده اند تا بهترین و مناسب ترین ماسک برای مقابله با این ویروس مرگبار را طراحی کرده و در اختیار مردم قرار دهند. جدیدترین ماسک ضد کرونا، ماسک فیلتردار ATMOBLUE است.

این فناوری هوشمند با بهره گیری از فیلترهای ،HEPA H13، 99.97 درصد از باکتری ها، آلودگی ها و تمامی ویروس ها از جمله کرونا را فیلتر کرده و هوایی پاک و تصفیه شده را به کاربر هدیه می دهد. این ماسک که اولین دستگاه تصفیه هوای پوشیدنی در جهان بشمار می رود، با فیلتر تمام آلودگی ها هوایی پاک را به داخل ریه ها منتقل کرده و با این اقدام وجود سلامت ریه ها و سینوس های کاربران را تضمین می کند. این سیستم بدلیل وجود فیلترهای هوشمند ذرات معلق درون هوا با اندازه ای برابر3 دهم میکرون را نیز مسدود کرده و اجازه ورود به ریه های کاربر را نمی دهد. این سیستم با فیلترهای چندجانبه هوای محیط بیرون را تصفیه کرده و پس از تنفس از منافذ مخصوصی خارج می کند. تنظیمات چندگانه ای برای انتقال جریان هوا در این ماسک تعبیه شده است تا کاربران در هنگام ورزش، نشستن در محیط کار و یا استفاده از حمل و نقل عمومی آن را تغییر داده و بهره بیشتری از پاکسازی هوای محیط اطراف خود ببرند.

فن این ماسک قابل شارژ طراحی شده است تا کاربران بدون هیچ نگرانی از ان استفاده کنند. به محض اتمام شارژ، چراغ قرمز این فناوری روشن شده و به کاربر هشدار می دهد. کاربران می توانند این فناوری را برای شارز دوباره به درگاه USB متصل کرده و آن را برای 3 تا 5 ساعت شارژ کنند. به محض اتمام شارز چراغ قرمز خاموش شده و چراغ به رنگ سفید درمی آید.

این ماسک در عین حال دارای سیستم تهویه مطبوع نیز بوده و تجربه ای از تفس لذت بخش را به کاربران هدیه می دهد. بافت سیلیکونی این ماسک هیچ گونه آلژی در صورت کاربر ایجاد نکرده و مشکلی را در انعطاف آن در چهره های مختلف ایجاد نمی کند. کاربران همچنین میتوانند اپلیکیشن ATMOBLUE را در تلفن همراه خود نصب کرده و ضمن تأیید عمر فیلتر خود، تنظیمات جریان هوا را شخصی سازی کرده و به سهولت شاخص کیفیت هوا در منطقه خود را نیز بررسی کنند.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ماسک

تاريخ : پنج شنبه 1 / 3 / 1399 | 9:22 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.