ضاربان مسلح کارمندان منابع طبیعی داراب در دام قانون گرفتار شدند
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 28 / 2 / 1399

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا قاسمی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب استان فارس اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی و پاسگاه انتظامی و تأکید فرماندار ویژه داراب مبنی بر حمایت قاطع از کارمندان آسیب‌دیده یگان حفاظت منابع طبیعی و همچنین دستور اکید دادستان داراب به فرمانده پاسگاه انتظامی بخش رستاق و جنت شهر، در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر از ضاربان کارمندان منابع طبیعی داراب شناسایی و دستگیر شدند.

قاسمی افزود: حمایت از عرصه‌های ملی و منابع طبیعی وظیفه همه ما است و حمایت از همکاران آسیب‌دیده به‌وسیله توسط مسئولان استان و شهرستان باعث ایجاد روحیه مضاعف در انجام این وظیفه خطیر تلقی می‌شود.

او گفت: نیروهای یگان حفاظت این شهرستان حفظ و حمایت از انفال را وظیفه اصلی خود می‌دانند و تاکنون تمام توان خود را در این مسیر به‌کاربرده‌اند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب تصریح کرد: هیچ عاملی ما را در انجام‌وظیفه خود سست نکرده و از مردم خواهشمندیم هرگونه تخلف و تعدی به اراضی ملی را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع یا گزارش‌های کتبی و شفاهی به این اداره اعلام تا در اسرع وقت برخورد قاطع با متخلفان عرصه‌های منابع طبیعی انجام شود.

کد خبر 512364

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی