رویت پدیده گودال عجیب در کنیا!

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

رویت پدیده گودال عجیب در کنیا!

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

رویت پدیده گودال عجیب در کنیا!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پدیده‌ای عجیب در وسط منطقه‌ای در کشور کنیا را به تصویر می‌کشد. این ویدئو گودال عجیب و بزرگی را نشان می‌دهد که هر چیزی را که در حال عبور باشد می‌بلعد. این پدیده شگفت انگیز در اطراف شهر " کریچو " در شرق استان ریفت حوالی کشور کنیا دیده شده است.

این ویدئو یک گودال کوچک در حال مکش آب را نشان می‌دهد که گل و لای و علف‌های بلند را نیز می‌بلعد. در این ویدئو صدای خنده افراد محلی که با دیدن این پدیده دچار حیرت شده اند شنیده می‌شود. در این ویدئوی کوتاه ۳۸ ثانیه‌ای این گودال کوچک تعداد زیادی علف هرز را به داخل زمین فرو برد. این پدیده عجیب پس از بارش باران شدید در این منطقه اتفاق افتاد.


بیشتر بخوانید: آقازاده‌ای که به دست پدرش در ملاء عام تنبیه شد!


منطقه‌ای که این پدیده جذاب طبیعی در آن رخ داده بخشی از دره ریفت بزرگ در آفریقای شرقی است که فلات آفریقا را به دو فلات جداگانه تقسیم کرده است. این منطقه دارای فعالیت‌های آتشفشانی متعدد و قابل توجهی است که موجب پیدایش چندین ترَک، سوراخ و حفره‌های زیرزمینی شده است. گفته می‌شود باران‌های سنگین موجب فرسایش خاک و در نتیجه پدیدار شدن چنین حفره‌هایی روی سطح زمین شده است؛ حفره‌هایی که پس از یک بارش باران شدید پدیده‌ای اینچنینی را خلق می‌کنند.

گفتنی است؛ رویت این پدیده جالب طبیعی در کشور آفریقایی کنیا در حالی خبرساز می‌شود که در سال ۲۰۱۷ نیز بلعیده شدن دو خانه مسکونی توسط یک گودال در ایالت فلوریدای آمریکا که عمق آن به بیش از ۶۰ متر می‌رسید، خبرساز شده بود.

دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: پدیده عجیب ، عجایب خلقت

تاريخ : دو شنبه 20 / 2 / 1399 | 9:24 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.