کرونا ناصرالدین شاه را هم مکدر کرد | «قبله عالم» متوقف شد

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

کرونا ناصرالدین شاه را هم مکدر کرد | «قبله عالم» متوقف شد

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

کرونا ناصرالدین شاه را هم مکدر کرد | «قبله عالم» متوقف شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی پروژه، عوامل سریال «قبله عالم» به کارگردانی حامد محمدی به علت شیوع کرونا پیش تولید این مجموعه را متوقف کردند.

در متن خبر توقف این مجموعه از زبان ناصرالدین شاه آمده: «مرد جماعت را اگر رُفت و روب منزل، رتق و فتق عهد و عیال و طبخ شام و ناهار نکُشد، این فراق برآمده از  فاصله اجتماعی دست آخر به جنون می‌کشاندش. حی لایموت شاهد است که وضع و حال قبله عالم در حرمسرای شاهانه با این فاصله اجتماعی (۱/۵متر)، پوشش روی دهان و بینی (ماسک) و بوی مسکرات خالص (مایع ضدعفونی ۷۰ درصد) خراب است. حرمسرا نیز در قرنطینه سراسری است و هیچ ضعیفه‌ای اوامر همایونی را تمکین نمی‌کند، چه رسد که او را تیمار کند. فلذا در این هوای مطبوع و جان افزای بهاری که.

یارم به یک لاپیرهن، خوابیده زیر نسترن
ترسم که بوی نسترن مست است و هشیارش کند

به محض اتمام این قائله شوم، دستور داده تا ساخت سریال زندگی‌مان را با سرعت و دقت از سر گیرند و به زودی به نمایش در خانه‌های عموم رسانند. »

«قبله عالم» سریالی طنز برآمده از اتفاق‌های تاریخی دوران ناصرالدین شاه قاجار است. این سریال که در حال طی مراحل پیش‌تولید برای عرضه در شبکه نمایش خانگی است به سرمایه‌گذاری سرویس وی او دی فیلیمو و تهیه‌کنندگی نمایش گستران تولید خواهد شد. این سریال با درون مایه طنز رخدادهای تاریخی دوران ناصرالدین شاه را به جامعه امروز پیوند می‌زند و بر اساس طرحی از حامد محمدی نوشته شده است.

کد خبر 505994

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: كرونا در ايران ،تلویزیون سریال، سینمای ایران

تاريخ : پنج شنبه 11 / 2 / 1399 | 9:41 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.