ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

برگزاری کلاس آنلاین دانش آموزان روی درخت!

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

برگزاری کلاس آنلاین دانش آموزان روی درخت!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کشور هند نیز یکی از کشور‌هایی است که تحت تاثیر منفی کروناویروس قرار گرفته است. تاکنون بیش از ۲۵۰۰۰ تن در این کشور به کرونا مبتلا شده اند که ۷۸۰ تن از مبتلایان جان خود را از دست داده اند. پس از شیوع کرونا در هند دولت این کشور به مدت ۲۱ روز قرنطینه سراسری اعلام کرد و مدارس و دانشگاه‌ها در این کشور تا تاریخ ۳ می‌تعطیل خواهند بود.

با تعطیلی مدارس هند بسیاری از دانش آموزان ادامه آموزش خود را از طریق شبکه اینترنت و بصورت آنلاین دنبال می‌کنند. با این حال در برخی از مناطق این کشور دسترسی به اینترنت وجود ندارد و یا در مناطقی مانند بنگال غربی ارتباط اینترنتی به سختی برقرار می‌شود. اما به تازگی اقدام جالب یک معلم روستایی اهل منطقه " بانکورا " در ایالت بنگال غربی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. " سابراتو پاتی " پس از آنکه بدلیل سیگنال ضعیف اینترنت روی تلفن همراهش برای برگزاری کلاس آنلاین دانش آموزان با مشکل روبه رو شد از یک درخت کمک گرفت.


بیشتر بخوانید: ترفند جالب پلیس هند برای اجبار افراد به رعایت قرنطینه!


در ویدئویی که منتشر شده است این معلم دلسوز و وظیفه شناس را در بالای درخت و سرگرم آموزش آنلاین دانش آموزانش نشان می‌دهد. سابراتو از تلفن همراهش برای برگزاری کلاس‌های آنلاین استفاده می‌کند. سابراتو به یکی از رسانه‌های محلی هند در این باره گفت: «ما در همه جای روستا دارای پوشش مناسب اینترنت نیستیم. کلاس‌های مختلفی دارم که زمان آن‌ها از ۹.۳۰ صبح تا ۶ بعدازظهر است. این درخت مکان بسیار خوبی برای دریافت اینترنت با کیفیت مناسب است تا بتوانم کلاس هایم را بدون اختلال برگزار کنم. من غذایم را نیز در بالای درخت می خورم. در آنجا یک سایبان هم ایجاد کردم تا از آفتاب و باران در امان باشم و در برگزاری کلاس هایم وقفه ای ایجاد نشود.»

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: برگزاری کلاس آنلاین ، کلاس آنلاین دانش آموزان

تاريخ : سه شنبه 7 / 2 / 1399 | 9:20 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.