حضور فرهنگیان در پایگاه‌های سلامت / 30 هزار ماسک توسط معلمان بسیجی تولید شد

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

حضور فرهنگیان در پایگاه‌های سلامت / 30 هزار ماسک توسط معلمان بسیجی تولید شد

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

حضور فرهنگیان در پایگاه‌های سلامت / 30 هزار ماسک توسط معلمان بسیجی تولید شد

آمرکاشی ادامه داد: در فاز اول با همکاری خوب ادارات آموزش و پرورش استان موفق به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در دو ناحیه ۴ و ۱ کرج شدیم که در کارگاه ناحیه ۴ تولید ۳۰ هزار ماسک در دستور کار قرار گرفت که به حمد الله با مشارکت بسیار خوب همکاران فرهنگی به ویژه مدارس فنی و حرفه ای دخترانه این امر به انجام رسید و هم اکنون در ۱۷ فروردین در حال ادامه کار است.

وی افزود: فاز دیگر کار معرفی فرهنگیان علاقه مند برای ارائه خدمات در پایگاه‌های سلامت بسیج جامعه پزشکی بود که کانون‌های بسیج فرهنگیان نواحی ۱ و ۲ کرج و نظر آباد و ساوجبلاغ  در این زمینه تلاش‌های بسیاری داشته اند.

مدیر سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز بیان کرد: سازمان بسیج فرهنگیان با توجه به وظیفه ذاتی بسیج مبنی بر حضور به موقع در صحنه‌هایی که انقلاب اسلامی به آن نیازمند است اعلام آمادگی نموده و با توجه به ظرفیت عظیم فرهنگیان بسیجی آماده ارائه خدمات می‌باشد.

آمرکاشی ضمن قدردانی از افرادی برای مبارزه با کرونا در تلاش هستند، اضافه کرد: قبل از اعلام رسمی ادارات آموزش و پرورش معلمان دلسوز و کاربلد مدارس کار آموزش در فضای مجازی را شروع کردند و تمامی برنامه‌ها بدون تعطیلی و از طریق فضای مجازی ارائه شد، همچنین معلمان با خانواده‌ها در تماس بودند که از زحمات بی دریغ این عزیزان نیز کمال تشکر و قدردانی را به عمل می‌آوریم.

وی یادآوری کرد: در پایان سازمان بسیج فرهنگیان آمادگی خود برای کمک های احتمالی به آموزش و پرورش را اعلام مینماید و از دریافت نظرات و پیشنهادات فرهنگیان ارجمند استقبال می‌کند.

انتهای پیام/ج/ی

سلامت فرهنگیان سازمان بسیج معلمان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: اخبار،خبرداغ،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،فناوری،ورزشی

تاريخ : چهار شنبه 18 / 1 / 1399 | 11:2 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.