تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 888
بازدید دیروز : 1291
بازدید هفته : 21016
بازدید ماه : 195405
بازدید کل : 1607084
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : پنج شنبه 29 / 12 / 1398

جیسون که بیش از ۴۰۰ هزار فالوور در تیک توک دارد این ویدئو را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. در ابتدای ویدئو این شناگر به همراه چند نفر دیگر روی دریاچه یخ زده دیده می‌شوند. در حالی که جیسون در نزدیک محلی که قرار است وارد آب شود ایستاده محل خروج خود را چک می‌کند. لحظاتی بعد او وارد آب شده و در حالی که به نظر می‌رسد راهش را گم کرده باشد با زدن چند ضربه با پشت خود برای شکستن یخ سطح دریاچه نیز اقدام می‌کند. سرانجام در آخرین لحظات او سوراخی را که پیش از ورود به آب روی سطح دریاچه برای خروج خود ایجاد کرده بود پیدا کرده و از آب بیرون می‌آید.

ویدئوی جیسون از زمان انتشار در تیک توک تاکنون بیش از ۲۱ میلیون بیننده داشته است. همچنین ویدئوی منتشر شده او در اینستاگرام بیش از ۱۶۰ د هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: « با دیدن این ویدئو دچار استرس شدید شدم. »

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی