شهیدی که شهادتش را پیش‌بینی کرده بود؛
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3580
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22417
بازدید ماه : 196806
بازدید کل : 1608485
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : جمعه 28 / 12 / 1398

داستانی عاشقانه به قدمت 38 سال

شهید مفقود الاثر احمد شریف زادی یکی از مفقود الاثرانی است که در قله هزار و صد و پنجاه، بازی دراز و منطقه عملیات شهرستان سرپل ذهاب -گیلانغرب-قصر شیرین، آخرین بار به نبرد با دشمن پرداخت و تاکنون هنوز خبری از او نیست.

موضوع مفقود الاثری یکی از واقعیت‌های متفاوت و دغدغه‌های دنیای امروزی بسیاری از خانواده‌های منتظر عاشق است، به همین خاطر عزم جدی خبرنگار فارس را بر آن داشت تا از نزدیک با خانواده‌های مفقود الاثر شریف زادی در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان چرداول در استان ایلام گفت‌وگویی صمیمی داشته باشد.

قبل از عملیات، احمد شهادت و مفقودالاثری خود را پیش بینی کرده بود 

صادق شریف زادی برادر مفقودالاثر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، اظهار داشت: مکان خدمت احمد، گردان تکاوری لشکر زرهی کرمانشاه بود و سابقه فعالیتش در عملیات‌های تکاوری شهرستانهای ‌جوانرود-ثلاث بابا جانی و استان کردستان بود.

وی افزود: برادرم به استشهاد دوستان همکلاسی خود دارای شخصیتی آرام بود و در آخرین دیدار با خانواده‌ام شهادت و مفقودالاثری خود را پیش بینی کرده بود و همچنین در یک دست نوشته مکان آنرا چند روز قبل از عملیات بازی دراز مکتوب کرده بود.

برادر شهید مفقودالاثر شریف زادی تصریح کرد: احمد در سن ۲۰ سالگی به شهادت رسید و ۳۸ سال است که خانواده‌ام چشم انتظار پیکر پاک برادر شهیدم هستند، انتظاری که هنوز به پایان نرسیده است.

درد فراق شهدای مفقودالاثر وصف ناپذیر است

شکر شریفزادی خواهر شهید احمد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام از روزهای تلخ  انتظار مادرش، می‌گوید: احمد در دیدار با مادرم رفتارش متفاوت‌تر از روزهای قبل شده بود، وقتی رفت مادرم همیشه منتظرش بود و خانه را مرتب می‌کرد و ذکر لبانش شده بود که احمد می‌آید.

وی افزود: ما ۴ برادر و ۳ خواهر هستیم و پدر و مادرم بیشتر با احمد انس گرفته بودند، شخصیت آرام و مظلومش گویای همه چیز بود، تمام فکر و ذکر او رفتن به جنگ و مبارزه با دشمن بود.

خواهر شهید ادامه داد: به حتم شهدای گمنام و مفقود الاثرها شهیدترین شهدای دفاع مقدس هستند، مادرانی که شرایط بسیار سختی را متحمل شدند و خبری از یافتن پیک فرزندشان نبود.

عدم رسیدگی مسوولان مربوطه، دردی فرای فراق

یکی دیگر از برادران شهید نیز گفت: از طرفی عدم رسیدگی مسوولین به برخی از خانواده‌های شهدا دردری است که وصف نمی‌شود، وقتی می‌گویند ما خانواده شهدا هستیم، برخی گمان می‌برند از لحاظ مالی مشکلی نداریم، اما در نقض همین موضوع کافی است که 4 فرزند این خانواده از بیکاری رنج می‌برند.

وی یادآور شد: با وجود اینکه استان ایلام با 340 آزاده و 3 هزار شهید رتبه اول ایثارگری در کشور را دارد ولی آیا یکی هست که بپرسد ارگان‌های مربوطه به ما رسیدگی می‌کند یا خیر؟

برادر شهید مفقود الاثر خاطر نشان کرد: مسوولین بایستی دیدگاه خود را در این زمینه اصلاح کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: دفاع مقدس
برچسب‌ها: دفاع مقدس
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی