آیا دستمزد سال ۹۹ کارگران امروز مشخص می‌شود؟
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1777
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20614
بازدید ماه : 195003
بازدید کل : 1606682
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : چهار شنبه 26 / 12 / 1398

از حدود دو ماه گذشته، شورای عالی کار چندین جلسه برگزار کرد که نتیجه آن رسیدگی به وضعیت معاش کارگران و تعیین سبد معیشت آن‌ها بود.

در آخرین جلسه شورای عالی کار که دو هفته قبل برگزار شد، سبد معاش کارگران با افزایش یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان نسبت به سال گذشته، به ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان رسید.

با شیوع ویروس کرونا وزارت تعاون از لغو تمام جلسات کارگری و کارفرمایی تا اواخر فروردین‌ماه سال آینده خبر داد، اما نمایندگان شورای عالی اعلام کردند جلسات این شورا برگزار خواهد شد.

سه‌شنبه هفته گذشته (۲۰ اسفندماه) شورای عالی کار دستور جلسه را صادر کرد اما به دلایل نامشخص این جلسه برگزار نشد و نمایندگان کارگری و کارفرمایی پشت درهای بسته وزارتخانه ماندند.

اکنون که کمتر از یک هفته به پایان سال مانده است، کارگران به دنبال این هستند که دستمزد آن‌ها پیش از پایان سال مشخص شود تا از وضعیت آینده خود باخبر شوند و برای آن برنامه‌ریزی کنند.

اوایل این هفته فرامرز توفیقی، عضو کارگروه شورای عالی کار، در گفت‌وگو با میزان اعلام کرد: طبق دعوتنامه‌ای که به دست ما رسیده است جلسه‌ شورای عالی کار روز دوشنبه (۲۶ اسفند) با هدف تعیین دستمزد کارگران برگزار خواهد شد.

کد خبر 493065

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی