مبارزه فداکارانه سنجاب مادر با مار کبرای غول پیکر
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1372
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20209
بازدید ماه : 194598
بازدید کل : 1606277
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 25 / 12 / 1398

این ویدئو اولین بار در کانال یوتیوب Kruger Sightings منتشر شد. بنا به کپشنی که در این کانال برای این ویدئو نوشته شده بود این سنجاب مادر در مبارزه‌ای که حدود نیم ساعت طول کشید سرانجام توانست بچه هایش را از خطری حتمی نجات دهد. این ویدئو در پارک " کگالاگادی " در منطقه بیابانی کالاهاری در مرز کشور  آفریقای جنوبی و کشور بوتسوانا  توسط یک راهنمای محلی با نام دِیو پیوسی تهیه شد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون ۳۰۰ هزار بیننده داشته است.

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و برخی از کاربران فداکاری این سنجاب مادر در حفاظت از بچه هایش را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران یوتیوب در کامنتی نوشت: «من عاشق روش حیوانات مادر در حفاظت از بچه هایشان هستم. آن‌ها جان خود را به خطر می‌اندازند تا جان بچه هایشان را نجات دهند و این الهام بخش است.» کاربر دیگر نوشت: «شگفت انگیز است. ببینید چطور این حیوان با استفاده از دمش مار را گیج و کلافه می‌کند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی