صحنه زشتی که مسافر استرالیایی در داخل قطار رقم زد!
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1037
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19874
بازدید ماه : 194263
بازدید کل : 1605942
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : دو شنبه 24 / 12 / 1398

 این مسافر زن هنگامی که مسافر روبرویی اش از او خواست تا هنگام سرفه زدن دهان خود را بپوشاند در عملی عجیب اقدام به سرفه کردن مقابل صورت این مرد جوان کرد. در ویدئویی که " اندی پارک "، خبرنگار ABC در صبح روز دوشنبه و از داخل یکی از قطار‌های شهر سیدنی تهیه شده است عمل غیربهداشتی این زن میانسال را به تصویر می‌کشد. در ابتدای ویدئو پس از سرفه‌های این زن، مسافر مرد شروع به اعتراض کرده و از او می‌خواهد تا هنگام سرفه کردن دهان خود را بپوشاند. زن میانسال که از این درخواست مرد جوان عصبی شده می‌گوید: «من هنگام سرفه دهانم را باز نکردم و در داخل دهانم سرفه کردم.» در ادامه مرد جوان پس از گفتن عبارت «منزجرکننده است» هدفون تلفن همراه خود را روشن می‌کند.  

زن میانسال که از پاسخ مرد جوان بیشتر عصبانی شده است این بار با دهان باز و دقیقا در مقابل مرد جوان شروع به سرفه کردن می‌کند. در این ویدئو صدای مرد جوان در حالی که هدفونش را از گوش خود خارج کرده و عینکش را از روی صورتش بر می‌دارد شنیده می‌شود که می‌گوید: «جدی؟ آیا تو به طرف من سرفه کردی؟ من از تو مودبانه خواستم تا هنگام سرفه کردن جلوی دهانت را بگیری. این توصیه دولت (وزارت بهداشت) است که هنگام سرفه کردن جلوی دهانتان را بگیرید.»

این ویدئو با پاسخ غیرمودبانه زن میانسال خطاب به مرد جوان که می‌گوید: «خفه شو. نمی‌خواهم این حرف‌ها را بشنوم. ایجا یک واگن آرام است، پس فقط خفه شو» به اتمام می‌رسد.

گفتنی است؛ این ویروس تاکنون ۱۱۶۹۴۸ نفر را در جهان آلوده کرده که ۶۴۷۶۰ نفر از این تعداد بهبود یافته و ۴۰۹۵ نفر نیز جان خود را از دست داده اند. پس از چین با ۸۰۷۶۱ مبتلا، کشور‌های ایتالیا با ۹۱۷۲ مبتلا، ایران با ۸۰۴۲ مبتلا، کره جنوبی با ۷۵۱۳ مبتلا و  اسپانیا با ۱۶۷۴ مبتلا بیشترین تعداد مبتلایان به این ویروس را گزارش داده اند. در حال حاضر هیچ واکسنی برای این ویروس وجود ندارد و بهترین راه مقابله با این ویروس رعایت بهداشت فردی و شستن مرتب دست‌ها با صابون است. 

دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی