ماجرای شایعه فوت سیدمحمد خاتمی بر اثر کرونا
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11144
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29981
بازدید ماه : 204370
بازدید کل : 1616049
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : یک شنبه 23 / 12 / 1398

تکذیب این خبر مجعول ساعاتی پیش به صورت رسمی در کانال خبرگزاری تسنیم در تلگرام و همچنین توییتر تسنیم انجام شد، اما بعد از آن آقای محمدعلی ابطحی رئیس دفتر خاتمی در دوران ریاست جمهوری توئیتی را منتشر کرد که این خبر مجعول در فضای مجازی انتشار گسترده ای یافت!

محمدعلی ابطحی در توئیترش نوشته بود که "زنگ زدم منزل آقای خاتمی. خانمش گوشی را برداشت. می خندید. گفتم چرا می خندید؟ گفت شما چرا تلفن زدید؟ دوتایی می خندیدیم. اقای خاتمی در این وسط با صدای بلند گفت من زنده ام. توی این روزها یک سرفه هم نکردم. پرسید کدام خبرگزاری زده. گفتم."

با توجه به عکسی که آقای ابطحی به توییت خود الصاق کرده احتمالا گفته بود که خبرگزاری تسنیم این خبر را منتشر کرده!

این درحالیست که همچنان که تسنیم ساعتی پیش از توییت آقای ابطحی رسماً تکذیب کرده بود، این خبر دروغ نیز مثل چندین خبر دیگر این روزها به نام رسانه ها و اشخاص جعل می‌شود و در این مورد نیز به دروغ اعلام شده بود که خبر فوت آقای خاتمی بر اثر کرونا را تسنیم و فارس و اعتماد منتشر کرده اند.

تسنیم بار دیگر ضمن تکذیب انتشار چنین خبر جعلی، از آقای ابطحی انتقاد کرد که چرا چنین توئیتی منتشر و چنان نحوی از انتقال خبر مجعول را به آقای خاتمی انجام داده است که می تواند مخاطبان را به این اشتباه بیندازد که این خبر واقعا در تسنیم منتشر شده است!

دقایقی پس از این انتقاد، آقای ابطحی در توئیت دیگری توضیحاتی راجع به موضوع ارائه کرد و نوشت: "امروز خبر فوت آقای #خاتمی در لوگوی جعلی خبرگزاری تسنیم منتشر شد. خیلی ها نگران شدند. من پس از صحبت با  آن را تکذیب کردم. خبرگزاری #تسنیم لوگو را جعلی اعلام کرده. به موقع هم اقدام کرد. من لوگوی پخش شده را گذاشته بودم تا بدانند آن خبر جعلی را تکذیب میکنم."

کد خبر 492173

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی