آنها که مانع قرنطینه قم شدند باید پاسخگوی مردم باشند
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4472
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23309
بازدید ماه : 197698
بازدید کل : 1609377
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : یک شنبه 23 / 12 / 1398
  • کنترل شدید کلیه مبادی ورودی و خروجی شهرها

مقدسی در ادامه به تردد مردم در جاده‌های کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به شدت شیوع ویروس کرونا و افزایش بیماری در روزهایی پایانی سال بهترین راهکار بستن و کنترل شدید کلیه مبادی ورودی و خروجی شهرها است ولی متاسفانه این کار ضروری تا این لحظه جدی گرفته نشده است هنوز هم شاهد تردد مردم در جاده‌های کشور هستیم؛ از مسئولان ذیربط و اعضای ستاد مبارزه با کرونا در تهران و دیگر استان‌ها درخواست دارم ضمن بررسی ابعاد این موضوع، بدون فوت وقت قرنطینه شهرها یا حداقل تعطیلی کامل اماکن عمومی و یا حساس را مدنظر قرار دهند.

  • تنها راه مهار بیماری مردم هستند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اکثر استان‌های کشور درگیر ویروس کرونا هستند و تنها راه مهار این بیماری در شرایط کنونی مردم هستند؛ مردم می‌توانند با همکاری وزارت بهداشت و رعایت دستورات پزشکی، کرونا را شکست داده تا شاهد اتفاقات ناگوار در کشور نباشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز پزشکان و پرستاران درخط مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند و جلوه‌های زیبایی از ایثارگری را در تاریخ این سرزمین به ثبت می‌رساند؛ حمایت از این گروه وظیفه مردم و مسئولان است اگر مردم توصیه‌های پزشکان را رعایت کنند بهترین قدردانی را از این قشر زحمت کشور در این شرایط بحرانی به جا می‌آورند.

عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس گفت: از مسئولین امرهم انتظار داریم به هرطریق ممکن در تامین مواد و تجهیزات و وسایل مورد نیاز در درمان فوری این بیماری همت گمارند.

کد خبر 492167

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی