معماهای سخت و جالب که ذهن شما را درگیر می کنند + جواب
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1565
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20402
بازدید ماه : 194791
بازدید کل : 1606470
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : یک شنبه 23 / 12 / 1398

معماهای بسیار سخت

جواب معماهای سخت :

در ادامه جواب معماهایی که در بالا ارائه دادیم را ملاحظه می فرمایید، این جواب ها را با پاسخ هایی که خودتان به معماها داده اید، مقایسه نمایید.

  1. حجم آب استخر هر روز دو برابر روز قبلش میشه. یعنی حجم آب استخر نسبت مستقیم داره با توان دوم عدد همان روز (منهای یک). بنابراین ۲ به توان ۳۰ تقسیم بر ۲ که می‌شود ۲ به توان ۲۹، یعنی روز قبل از پر شدن آب استخر. برای حل این معما اصلا نیازی به محاسبه عدد معادل ۲ به توان ۳۰ نیست.
  2. یش از خودکشی، تعدادی قالب یخ به درون اتاق می آورد، آنها را روی هم و زیر پا می گذارد و با استفاده از آنها طناب را به سقف وصل می کند و به گردن خود می اندازد. آنگاه یخها کم کم آب می شوند و از پایین در اتاق به بیرون تراوش می کنند بطوریکه هنگام حضور دیگران اثری از یخها نبوده و همین امر موجبات شگفتی آنان را فراهم می سازد.
  3. مأمور ویرگول را از جلو کلمه «نیست» بر می دارد و جلو کلمه «بخشش» می گذارد، بدین ترتیب: «بخشش، لازم نیست اعدامش کنید.»
  4. پرنده تخمگذار است و بچّه زا نیست تا بچه ای در شکم داشته باشد.
  5. چون در آن شهر دو سلمانی بیشتر وجود نداشت پس مسئول سلمانی به نزد دیگرس رفته تا سر او را اصلاح کند بنابراین چون سلمانی دوم موهایی آراسته داشته ، پس سلمانی اول موهای او را اصلاح کرده و کار او بهتر است .
  6. پاسخ اینه که آن سه نفر پول خود را دست فروشنده داده اند و فقط نفری هزار تومن دارد به همراه یک ساعت که متعلق به هرسه است. پس متن چیستان خنده دار شما را گول زده است .
  7. جعبه ها را به ترتیب چیده و از ۱ تا ۱۰۰ شماره گذاری می کنیم،سپس از هر جعبه به تعداد شماره جعبه حبه هایی بر می داریم(مثلا از جعبه شماره ۱ یک حبه،از جعبه ۲ دو حبه و …و از جعبه ۱۰۰ صد حبه)بعد از آن کل حبه های انتخاب شده را وزن می کنیم و وزن آنرا m گرم فرض می کنیم.اگر m‌را از ۵۰۵۰a کم کنیم شماره جعبه شامل حبه های سبکتر به دست می آید.

معمای سخت با جواب

امیدواریم پاسخگویی به انواع معمای سخت و جالب که در این مطلب ملاحظه نمودید، برایتان جذاب بوده باشد و با هوش و ذکاوت خود قبل از مشاهده جواب ها، پاسخ صحیح معماها را داده باشید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: معما
برچسب‌ها: معما،چیستان
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی