تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1395
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20232
بازدید ماه : 194621
بازدید کل : 1606300
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : چهار شنبه 19 / 12 / 1398
کد خبر: ۷۲۷۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۹

۴ صبح در بیمارستان مبتلایان کرونا چه می‌گذرد؟

پرستاران و پزشکان با فداکاری و ایثاری وصف ناپذیر در تمام اوقات شبانه روز مشغول خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا هستند.

کرونابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۲۲ ژانویه ۲۰۲۰ که شیوع یک ویروس مرموز در چین جهانیان را به حیرت واداشت. تصاویری که توسط کاربران چینی در فضای مجازی منتشر می‌شد حکایت از ویروسی با نام کرونا را داشت که قابلیت انتقال آن بسیار سریع و شگفت انگیز بود. حالا پس از گذشت تقریبا یک ماه و نیم از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۱۰۲۵۹۴ نفر در جهان به آن مبتلا شده اند که ۵۷۷۰۰ نفر از این تعداد بهبود یافته اند. بیشترین مبتلایان به کرونا پس از چین، شهروندان کشور‌های کره جنوبی، ایران، ایتالیا و آلمان بوده اند.  

 بلافاصله پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار گرفتند و با فداکاری و ایثاری وصف ناپذیر تلاش خود را برای درمان بیماران آغاز کردند. تلاش شبانه روزی این عزیزان برای کمک به همنوعان خود موجب شد تا اکنون طبق آمار‌ها بیش از نیمی از مبتلایان به کرونا بهبود یافته و نجات پیدا کنند. در این میان متاسفانه  برخی از پرستاران و پزشکان از جمله در کشورمان در حین درمان بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است خدمت رسانی تعدادی از پزشکان و پرستاران چینی در یکی از بیمارستان‌های ویژه مبتلایان به کرونا در چین را به تصویر می‌کشد. این ویدئو که در ساعت ۴ بامداد و از بیمارستانی در شهر " ووهان " چین تهیه شده است  تلاش خستگی ناپذیر  پزشکان و پرستاران در درمان بیماران را نشان می‌دهد. بدون شک این روز‌های تلخ نیز به پایان خواهد رسید، اما هیچ کس این حماسه و فداکاری این مردان و زنان شجاع از جمله پزشکان و پرستاران شریف کشورمان را که خالصانه و شجاعانه در راه مبارزه با این بیماری قدم برداشتند از یاد نخواهد برد.

دانلود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی