اقدام متحورانه مرد ماجراجو روی آتشفشان فعال!
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3621
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22458
بازدید ماه : 196847
بازدید کل : 1608526
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 18 / 12 / 1398

" ماسایا " که نام این کوه آتشفشانی است ۶۳۵ متر ارتفاع دارد و در ۲۰ کیلومتری " ماناگوئا" قرار گرفته است. این کوه یکی از هشت آتشفشان فعال  دارای دریاچه گدازه در جهان را دارد. " والندا " مسیر ۵۵۰ متری روی دهانه آتشفشان را که به " دهان جهنم " معروف است در مدت ۳۱ دقیقه پیمود. او پیاده روی خود روی طناب را در ساعت ۸.۲۰ دقیقه شب چهارشنبه آغاز کرد و ۳۱ دقیقه بعد به انتهای طناب رسید. این در حالی بود که هنگام پیاده روی او گاز‌های سمی از داخل دریاچه گدازه متصاعد می‌شدند. والندا  برای حفاظت از خود در برابر گاز‌های سمی از عینک و یک دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کرد.

والندا از  نسل هفتم خانواده معروف والندا است که به خاطر ماجراجویی‌های متحورانه و اجرای نمایش سیرک مشهور بودند. والندا گفت که در هنگام عبور از دهانه گدازه برای لحظاتی وزش باد و همچنین گاز‌های سمی با وجود استفاده اش از عینک موجب بر هم خوردن تعادل او شد. والندا که پیشترتجربه پیاده روی روی دریاچه نیاگارا و همچنین دو برج در شیکاگوی آمریکا را دارد اذعان کرد که عبور از دهانه گدازه ماسایا خطرناک‌ترین ماجراجویی زندگی اش بوده است. در ویدئویی که منتشر شده است چگونگی عبور او از روی دریاچه گدازه ماسایا را نشان می‌دهد. این ویدئو توسط ۱۷ دوربین و ۴ پهپاد تهیه شد. در ادامه می‌توانید این ویدئو را که نمایش خیره کننده والندا را نشان می‌دهد مشاهده کنید.

دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی