تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1523
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20360
بازدید ماه : 194749
بازدید کل : 1606428
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 18 / 12 / 1398

کشور چین مامن کروناست و بیشترین تعداد مبتلایان را دارد اما در رسانه‌های چینی و جهانی غیر از اطلاعات و اظهار نظرهای تخصصی از سوی متخصصان هیچ نظری نمی‌بینید. دستورالعمل‌های ارائه‌شده از سوی چینی‌ها تنها از سوی نهادهای تخصصی ارائه شده و همه موظف به اجرای آن هستند.

پائین‌تر از چین با کره جنوبی مواجه هستیم. این کشور بعد از چین در رتبه دوم آمار بیماران مبتلا به کروناست. چه تعداد اظهار نظر از مقام‌های غیر مسئول کره‌ای در این مدت شنیده‌اید؟ چه میزان از اظهارات عجیب و غریب کره‌ای‌ها بازتاب جهانی داشته است؟

در آن سوی اقیانوس‌ها با ایتالیا مواجه هستیم. فقط کافی است از طریق اینترنت موضوع کرونا در ایتالیا را جستجو کنید، اظهارنظرهای محدود حاوی هشدارها و آموزش‌های تخصصی و ارائه آمارهای واحد و غیرمتناقض است. در سایر کشورهای جهان نیز تقریبا این‌گونه است. در دولت آمریکا غیر از مقام‌های رسمی هیچ مقام دیگری حق اظهار نظر درباره کرونا را ندارد.

اما در کشور ما وضع چگونه است؟

مقام ارشد اجرایی کشور می‌گوید نگران نباشید و فردا همه بروند سر کار. بعد وزیرش می‌گوید نه، نگران باشید و سر کار نروید. فوت یک شهروند قمی به دلیل ابتلا به کرونا تکذیب می‌شود اما چند روز بعد سخن از قرنطینه این شهر به میان می‌آید.

استاندار ابلاغ می‌کند از شنبه باید کارها به روال عادی بازگردد، بعد فرمانده ستاد مقابله با کرونا می‌گوید ما مخالفیم.

وزیر بهداشت می‌گوید قرنطینه مربوط به قرون وسطی است. دیگران می‌گویند خطا کردی. دست آخر هم نوعی قرنطینه-ممنوعیت سفر به دیگر شهرها- را اعمال می‌کنند.

سخنوری ارجمند ابتدا به توقف نمازهای جمعه و کنترل زیارتگاه‌ها سخت می‌تازد و چند روز بعد دقیقا از این توصیه‌ها دفاع می‌کند.

یک نماینده سخن از انبوه کشته‌ها در یک استان دیگر می‌کند، دیگری از حمله زیستی به کشور سخن می‌گوید، آن دیگری تصویر کرونایی خود را منشتر می‌کند.

در شبکه‌ تلگرام، کانال مربوط به وزارت بهداشت کار می‌کند و انواع خبرها را می‌دهد در حالی که وزارت بهداشت می‌گوید من کانال تلگرامی ندارم. یک نفر از ابتلای چند میلیون تهرانی به این ویروس در یکی دو هفته آتی می‌گوید، بعد دیگری آن را تکذیب می‌کند. می‌گویند سفر نباید نرفت، پلیس جلوی سفر را می‌گیرد. بعد یک نفر استوری می‌گذارد که ما رفتیم؛ هوررا...

تصویر رقص پرستاران در بیمارستان منتشر می‌شود. گروهی آن را بازنشر می‌دهند و این اقدام را نشان از روحیه بالای پرستاران می‌دانند. بعد گروهی پرستار در شبکه‌های اجتماعی فریاد برمی‌دارند که به خدا آنقدر سرمان شلوغ است و وضعیت سخت و خطرناک که فرصت لحظه‌ای استراحت نداریم. دست آخر هم مشخص می‌شود یکی از این رقص‌های پرستارانه در یک شیرینی‌فروشی ضبط شده است.

طنزپرداز کشور در یک برنامه پرمخاطب می‌گوید اردیبهشت یک شهاب‌سنگ به بزرگی قاره آفریقا شاید با زمین برخورد و کره خاکی را به پودر تبدیل کند. پس بروید و خوش باشید.

ویروس کرونا در بسیاری از نقاط جهان رفتار منطقی و قابل پیش‌بینی‌ دارد اما به نظر می‌رسد کرونا در کشور ما به ویروس رفتار ایرانی مبتلا شده چون رفتارش غیر قابل پیش‌بینی و حساب‌نشده است.

کد خبر 490133

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی