پروژه پروپاگاندایی «تهران» در دستور کار صهیونیست‌ها
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7074
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25911
بازدید ماه : 200300
بازدید کل : 1611979
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : یک شنبه 16 / 12 / 1398

داستان این سریال، اما از ماموریت زن جوانی در قامت افسر تازه‌کار موساد آغاز می‌شود که در ۶ سالگی به اتفاق خانواده‌اش به اسرائیل مهاجرت کرده و حالا در نخستین ماموریت خود برای سرویس جاسوسی اسرائیلی باید به تهران سفر کند.

یکی از نکات این سریال بازسازی فضای شهری تهران در اسرائیل است با تفاوت های فاحش و زیربنایی شهرسازی تهران با اسرائیل. یکی  از بازیگران سریال سعی می‌کند به مخاطبان گزارش از جامعه ایرانی، دید دیگری ارائه دهد. او می‌گوید: «جوانان بسیاری در ایران زندگی می‌کنند که شجاع هستند.

حالا گزارش پشت صحنه این سریال هم جاسوس جوانی را در حالی نشان می‌دهد که با روسری نیمی از صورتش را پوشانده و تلاش می‌کند جمعیتی را در تظاهرات هدایت کند.

در ادامه این صحبت‌ها بخش دیگری از پشت صحنه، دختری را نشان می‌دهد بر یک بلندی ایستاده و شال سفیدش را در دست گرفته است. پلانی که به موضوع کمپین موسوم به «دختران انقلاب» می‌پردازد که از سوی برخی عناصر ایرانی خارج‌نشین که روابط نیمه‌پنهانی با سیاستمداران اسرائیلی و آمریکایی داشته‌اند.

این گزارش با تصویری از تابلوی نام یکی از خیابان‌های شهر تهران تمام می‌شود که روی آن نوشته شده: «جاده شهید تیموری»! عبارت «جاده» و پس‌زمینه نامتناسب از ساختمان‌های بی‌ربط به فضای شهری تهران، اما از همین حالا می‌تواند نشان‌دهنده تولید فیلمی تماما پروپاگاندا از ایران باشد که صرفا مصرف داخلی برای اسرائیل دارد. با این حال باید دید که با این حجم از صراحت درباره میزان مداخله در چالش‌های سال‌های اخیر کشور، این مینی‌سریال چه بازتاب‌هایی در ایران خواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی