تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6411
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25248
بازدید ماه : 199637
بازدید کل : 1611316
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : جمعه 7 / 12 / 1398

بر همین اساس در این خبر ویدئویی را با شما به اشتراک می‌گذاریم که به تازگی در یکی از سایت‌های خارجی با عنوان "تنبل‌ترین مادر جهان"  منتشر شد‌ه است، این ویدئو در ابتدا یک آپارتمان چند طبقه را نشان می‌دهد که طنابی طولانی از پنجره‌ آن خارج شده و در حال حرکت است، اما صحنه کم‌کم از آپارتمان فاصله گرفته و طناب را دنبال می‌کند تا برای بیننده آشکار شود که جریان این طناب از چه قرار است! با دنبال کردن طناب، در انتها مخاطب با صحنه‌ای مواجه می‌شود که شاید انتظار آن‌ را نداشته است.

غعا

غعا

همانطور که در  ویدئو مشاهده می‌کنید طناب آویزان شده از طبقه چهارم این ساختمان، در آخر به یک تاب در محل بازی کودکان می‌رسد که به آن متصل شده‌ و  تاب و کودکی که روی آن نشسته است را تکان می‌دهد، این فیلم در شهر بلگورود روسیه و توسط یکی از اهالی آن منطقه که در ساختمان مجاور ساکن بوده ضبط و منتشر شده‌ است و برایش نوشتند: " وقتی پدر و مادر مشغله زیادی دارند و اینگونه کودک را به بازی می‌برند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی