مدارس خشت و گلی تا ۲۰ اسفند برچیده می‌شوند
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3963
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22800
بازدید ماه : 197189
بازدید کل : 1608868
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : چهار شنبه 5 / 12 / 1398

مهرالله رخشانی مهر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا افزود: مدارس خشت و گلی دارای پراکندگی متنوع در کشور بود اما بیشترین تعداد آن در استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان واقع شده بود.

وی اظهار داشت: در سال ۹۸، بیش از ۱۴ هزار کلاس درس را آماده کردیم که بخشی از آن همزمان با شروع سال تحصیلی در مهر ماه ۹۸ تحویل داده شد و بخشی نیز در ایام دهه فجر تحویل ادارات کل آموزش و پرورش استان ها شده است.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اضافه کرد: در سال ۹۷ حدود ۱۰ هزار کلاس درس تحویل ادارات کل آموزش و پرورش شد که نشان دهنده رشد حدود ۴۰ درصدی کلاس های درس تحویل داده شده در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ است.

رخشانی مهر گفت: با شروع مهر ماه همه مدارس خشت و گلی برچیده شد تنها استان سیستان و بلوچستان باقی ماند که برای جمع‌آوری این مدارس نیز برنامه ریزی کردیم که خوشبختانه این اتفاق خوب هم افتاد.

وی ادامه داد: پایان مدارس خشت و گلی هنوز اعلام عمومی نشده است ما نمی خواهیم برای این موضوع به دلیل وجود مدارس سنگی و سقف چوبی جشن بگیریم فقط پایان مدارس خشت و گلی را اعلام عمومی می کنیم.
 

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور  ادامه داد: چون به هر حال وضعیت مناسبی در برخی نقاط عشایری به دلیل وجود مدارس سنگی و مدارس با سقف های چوبی نداریم، برای آنها نیز باید برنامه ریزی کنیم.

رخشانی مهر توضیح داد: برای اعلام آن پایان مدارس خشت و گلی منتظر حوزه وزارتی آموزش و پرورش هستیم که به ما زمان دهند. پیشنهاد ما برای ۲۰ اسفند است که با حضور وزیر آموزش و پرورش به سیستان و بلوچستان برویم.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با تاکید بر اینکه نگاه دولت به سیستان و بلوچستان و همین طور خیرین نگاه ویژه است، گفت: خیرین تعهد کردند به میزان حدود ۱۳۰ میلیارد تومان مدرسه بسازند. اعتبارات ما در سال ۹۸ برای سیستان و بلوچستان بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه حدود ۸۰ میلیارد تومان فقط برای جمع آوری سیستم گرمایشی و استانداردسازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی سیستان و بلوچستان تامین اعتبار شده است، اضافه کرد: اعتبارات لازم تامین شده و همکاران ما به کمک خیرین و منابع دولتی در حال انجام این اقدام مهم هستند.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز پیش از این گفته بود که بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای جمع ‌آوری مدارس خشت و گلی هزینه شده است.

وی افزوده بود: جمع آوری مدارس خشت و گلی از خرداد ۹۷ اعلام شد و از مهر ماه همان سال در فاز اجرایی قرار گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی