مجلس یازدهم قوی ،مقتدر و ولایی عمل خواهد کرد
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6138
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24975
بازدید ماه : 199364
بازدید کل : 1611043
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 4 / 12 / 1398
کد خبر: ۷۲۵۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰

مجلس یازدهم قوی ،مقتدر و ولایی عمل خواهد کرد

نماینده منتخب مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک گفت: مجلس یازدهم یک مجلس قوی ،مقتدر و ولایی است که همه توان خود را در راستای خدمت گزاری به مردم انجام خواهد داد.

الهام آزاد نماینده منتخب مردم شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: در مجلس یازدهم که یک مجلس قوی، مقتدر و ولایی است همه توان خود را در راستای خدمت گزاری به مردم و مسائل را با کارشناسی درست، در راستای اعتلای ارزش‌های اسلامی بررسی می‌کنیم.

او با اشاره به حضور خوب مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: علی رغم حربه‌هایی که دشمنان نظام اسلامی ایران برای کم رنگ نشان دادند حضور مردم به کار گرفتند، اما مردم با حضور پرشکوه خود همه نقشه‌های آن‌ها را خنثی کردند و از مردم ایران به ویژه مردم شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک به خاطر این حماسه آفرینی سپاسگزارم.

نماینده منتخب مردم نایین و خوروبیابانک با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم، موثرترین راه توسعه پایدار کشور است، افزود: قطعا در پس هر تغییری، تحولی وجود دارد و معتقدیم در مجلس شورای اسلامی با توجه به تخصصی که در حقوق دارم می‌توانیم با وضع قوانین ونظارت بر اجرای آن‌ها همچنین ارائه طرح‌ها و مصوباتی که در مجلس شورای اسلامی صورت خواهد گرفت، نظارتی ثمربخش داشته که همه این‌ها به توسعه پایدار کشور کمک کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی