حساب‌های کاربری نامعتبر ایرانی در فيسبوک حذف شدند
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2903
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21740
بازدید ماه : 196129
بازدید کل : 1607808
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : پنج شنبه 24 / 11 / 1398

فیسبوک اعلام کرد: «سرچشمه‌ی نخستین عملیات در روسیه قرار داشت و بیشتر اوکراین و کشور‌های همسایه را هدف گرفته بود. سرچشمه‌ی دومین عملیات را در ایران یافتیم که عمدتا روی آمریکا تمرکز داشت. سومین شبکه را در میانمار و ویتنام رهگیری کردیم که برای هدف قرار دادن مخاطبان در میانمار ایجاد شده بود.»

فیسبوک در این بیانیه اعلام کرد: «امروز ۷۸ حساب کاربری فیسبوک، ۱۱ صفحه و ۲۹ گروه و ۴ حساب کاربری اینستاگرام را به علت نقض سیاست‌های‌مان ضد دخالت دولتی یا خارجی حذف کردیم. این فعالیت از روسیه سرچشمه می‌گرفت و در اصل بر اوکراین و کشور‌های همسایه تمرکز داشت.»

در این بیانیه آمده است: «همچنین ۶ حساب کاربری فیسبوک و ۵ حساب کاربری اینستاگرام را که در زمینه‌ی دخالت خارجی فعالیت داشتند و در قالب شبکه‌ی کوچکی در ایران کار می‌کردند حذف کردیم. تمرکز این‌ها بیشتر بر آمریکا قرار داشت.»

فیسبوک نوشت: «آنان پست‌هایی را به اشتراک می‌گذاشتند که درباره‌ی اخبار سیاسی و ژئوپلیتیکی منتشر شده بود و بر موضوع‌هایی همچون انتخابات در آمریکا، مسیحیت، روابط ایران - آمریکا، سیاست مهاجرتی دولت ترامپ، انتقاد از سیاست‌های آمریکا در خاورمیانه و شخصیت‌های دولتی متمرکز بود و نیز گفتگو‌های ویدیویی با اندیشمندان، چهره‌های دولتی و ستون نویسان را درباره‌ی مسائل مربوط به انتخابات در ایران و آمریکا هدف قرار می‌داد.»

در بیانیه مذکور همچنین آمده است: «۱۳ حساب کاربری فیسبوک و ۱۰ صفحه را نیز به علت نقض سیاستگذاری ضد رفتار نامعتبر هماهنگ شده حذف کردیم که بر میانمار تمرکز داشت و از مکان‌هایی در میانمار و ویتنام سرچشمه می‌گرفت.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی