اصلاح‌طلبان کارنامه قابل قبولی در مجلس نداشته‌اند
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5413
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24250
بازدید ماه : 198639
بازدید کل : 1610318
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : چهار شنبه 21 / 11 / 1398

الفت‌پور با اشاره به انتقادات رئیس جمهور نسبت به شورای نگهبان، افزود: رئیس جمهور این گونه به شورای نگهبانی حمله ور می‌شوند که با ۷ دهم درصد خود او را تایید کرده و در این شورا خود ایشان بصورت ناپلئونی رئیس جمهور شده است.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: نکته جالب این است که در مجلس‌های قبلی هم اینها همواره صاحب رای بودند، در آن زمان شورای نگهبان مشکلی نداشته، ولی حالا که نامزدهای این جریان را رد کرده ، توسط رئیس جمهور کشور زیر سوال می‌رود.

او خاطر نشان کرد: البته معتقدم که این اقدامات بیش از هرچیز فرار رو به جلوست و چون آقای روحانی و جریان اصلاحات به خوبی می‌دانند که مردم در انتخابات پیش رو به آنها اقبالی ندارند و مردم واقعا از وضعیتی که برای کشور درست شده ناراضی هستند.

الفت‌پور تاکید کرد: البته من نمی‌خواهم از جریان اصولگرا دفاع کنم، اما این شیوه اینهاست که از الان هجمه به نامزدهای دیگر جریان ها و شورای نگهبان را آغاز کنند، زیرا خودشان عملکرد قابل دفاعی ندارند و عملکردشان همواره مورد نقد همه مردم است.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اصلاح‌طلبان هر زمانی که بر سرکار آمدند در انتهای دوره‌هایشان همین حرف‌ها را بیان کرده و به شورای نگهبان و نهاد‌های قانونی کشور حمله کردند، البته من قصد تطهیر جریان اصولگرا را ندارم، اما این حرف‌ها صرفا بهانه‌ای برای جمع کردن رای است و می‌خواهند اذهان عمومی را به حاشیه ببرند تا مردم از اتفاقاتی که در میدان در حال رخ دادن است فاصله بگیرند، در نتیجه این حرف‌ها صرفا فرافکنی است و همه در اتاق فکر عملیات روانی این دوستان طراحی می‌شود.

او بیان کرد:  این جریان هرگز از عملکرد نداشته خود صحبت نمی‌کند، بلکه صرفا ترسی را از جریان مقابل ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی