لحظه دستگیری سارقان دستگاه خودپرداز در اتوبان
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4992
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23829
بازدید ماه : 198218
بازدید کل : 1609897
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : چهار شنبه 14 / 11 / 1398
کد خبر: ۷۲۳۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸

سارقان خودپرداز که با خودروی ون در حال حمل دستگاه خودپرداز حاوی حدود صدهزار یورو پول نقد بودند توسط پلیس محاصره و دستگیر شدند.

 دستگیری سارقان خودپردازبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی توسط پلیس انگلیس منتشر شده است لحظه دستگیری سارقان یک دستگاه خودپرداز بانک را در منطقه کنت واقع  در جنوب شرقی این کشور به تصویر می‌کشد. این سارقان که پس سرقت دستگاه خودپرداز با یک خودروی ون نقره‌ای رنگ در حال حمل آن بودند توسط ماموران پلیس محاصره و دستگیر شدند.

ین سرقت در تاریخ ۲۲ جولای سال ۲۰۱۹ اتفاق افتاده بود.  خودروی ون مورد استفاده سارقان خودرویی سرقتی بود که از ساختمانی در منطقه ایسکس سرقت شضده بود. ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد که ماموران پلیس پس از مسدود کردن اتوبان مانع حرکت خودروی ون شده و با محاصره خودرو پنج سارق را دستگیر می‌کنند.

در این ویدئو مشاهده می‌شود پس از متوقف شدن خودروی ون یکی از ماموران درب سمت راننده را باز می‌کند و راننده را بیرون می‌کشد. ماموران پلیس پیش از بازکردن درب راننده اقدام به شکستن شیشه درب سمت راننده کرده بودند. در لحظه محاصره خودرو، دو نفر از سارقان در صندلی جلو حضور داشتند که توسط پلیس دستگیر شدند. سارقان در لحظه دستگیری بدون هیچ مقاومتی تسلیم پلیس شدند.  سارقان بین ۲۵ تا ۵۵ سال سن داشتند. در داخل  دستگاه خودپرداز سرقت شده حدود ۱۰۰۰۰۰ یورو پول نقد بود که سارقان موفق شده بودند آن را از محلی که نصب بود درآورده و به داخل خودروی ون منتقل کنند.

 

گفتنی است؛ دادگاه این متهمان روز جمعه برگزار شد و بنا به اعلام پلیس کنت این پنج نفر جمعا به مدت ۲۲ سال به زندان محکوم شدند. 

دانلود


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی