تسلط بر قانون جذب با 7 گام ساده برای رسیدن به خواسته ها
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5922
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24759
بازدید ماه : 199148
بازدید کل : 1610827
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : یک شنبه 11 / 11 / 1398

آن چیزی که درون ذهن ما به عنوان فکر ظاهر می شود دارای یک سری انرژی و ارتعاش است که کائنات آنها را دریافت میکنند و با توجه به آن پاسخ می‌دهند .

در این صورت است که شما باید به قانون جذب تسلط داشته باشید ./همانطور که گفتیم ذهن انسان طوری طراحی شده است که همیشه و همه جا در حال فرستادن انرژی و ارتعاش می باشد یعنی افکار شما دارای انرژی هستند .

به هر چیزی که فکر می کنید و هر چیزی را که درون ذهنتان می آورید به سمت کائنات ارتعاش می فرستد و کائنات با توجه به آن ارتعاشی که دریافت می کنند به شما پاسخ می دهند .

یعنی وقتی به بی پولی , بیکاری , یک رابطه خراب , نبود همسر مناسب و… فکر می کنید در حال فرستادن ارتعاش منفی به کائنات هستید و کائنات با توجه به آن ارتعاش بی پولی , بیکاری , رابطه خراب و… را وارد زندگیتان خواهند کرد .

بسیاری از آدمها در برابر یک سری از مسائل که برایشان رخ می دهد افکار و احساساتی دارند . که این مسائل باعث ایجاد یک سری واکنش ها مثل خوشحالی , حس خوب , عصبانیت , استرس و اضطراب و… ایجاد می کند .

به عنوان مثال :

وقتی چیزی شما را خوشحال می‌کند , این موضوع باعث می شود تا جهان چیزی را وارد زندگی تان کند تا خوشحالی بیشتر وارد زندگیتان بشود .

اگر بتوانید بدون توجه به ناخواسته ها و چیزهایی که احساساتتان را بد می کنند فکر نکنید باعث ایجاد احساس خوب در شما می شود آن وقت به تسلط بر قانون جذب هستید و نتایج خوب وارد زندگیتان خواهد شد .

تسلط بر قانون جذب باعث می‌شود شما راه رسیدن به خواسته و هدفی را که دارید به ساده ترین شکل ممکن پیدا کنید . ادامه شما را با هفت گام ساده برای تسلط بر قانون جذب معرفی خواهیم کرد .


پیشنهاد میکنم از مطلب چگونه از کائنات درخواست کنیم دیدن کنید


 

هفت مرحله ساده برای تسلط بر قانون جذب :

هفت مرحله ساده برای تسلط بر قانون جذب :

 

۱-” افکار منفی تان را کنار بگذارید”

برای اینکه بتوانید بر قانون جذب تسلط داشته باشید و به هر خواسته و هدف که برسید باید افکار منفی تان را بسوزانید .

افکار منفی باعث فرستادن ارتعاش منفی به سمت کائنات می‌شود .

ممکن است این باور درون ما ایجاد شده باشد برای آنکه آدم خوبی باشیم باید سخت کار و تلاش کنیم و کارهایی که دوست نداریم را نباید انجام بدهیم .

این یک باور و فکر منفی اگر این باور داشته باشید , کائنات و جهان هستی کارهای سخت و دشوار را وارد زندگیمان خواهند کرد . باید افکارمان را درست کنیم نتایج خوب و عالی وارد زندگیمان بشود .

دیدن , شادی کردن و لذت بردن را در اولویت های روزمره خود قرار بدهید . اگر کاری را انجام میدهید که آن را دوست ندارید برای مدتی نترسید و به دنبال کاری باشید که رویایتان است .

اگر می خواهید یک زندگی لذت بخش و شیرین داشته باشید , باید پیامی را به کائنات ارسال کنید تا شادی و لذت بیشتری وارد زندگیتان بشود .

۲- ” هر روز شکرگزاری کنید”

هر روز زمانی را برای شکرگزاری تعیین کنید و چند دقیقه زمان بگذارید و بابت چیزهایی که دارید شکرگزاری کنید. اگر بابت تمام خواسته و چیزهایی که دارید شکرگزار خداوند باشید کائنات آن چیزها را بیشتر وارد زندگیتان خواهند کرد .

بهترین کار برای شکرگزاری این است که یک لیست کامل از تمام چیز های خوبی که در اون زندگی خود دارید تهیه کنید و بابت آن شکرگزار خداوند باشید .

البته شکرگزاری فقط مخصوص چیزهایی که دارید نیست شما می توانید بابت تمام خواسته و اهدافتان که به آنها نرسیده اید شکرگزار خداوند باشید .

این شکرگزاری باعث می شود که درخواست هدفتان به کائنات درست فرستاده شود .

پس هر روز زمانی را جهت شکرگزاری بابت داشته ها و خواسته هایتان مشخص کنید .

۳-” خوبی دیگران را باور کنید”

جواب دادن به حرفهای ناخوشایند و کارهای دیگران از روی عصبانیت کار بسیار ساده ای می باشد . اما خوب این کار باعث می شود عصبانیت بیشتری وارد زندگیمان بشود .

تصویر بهتر است به جای حرف های ناخوشایند از روی عصبانیت خوبی های افراد را باور کنید . این حرفا ممکن است به این دلیل که کارش تحت فشار بوده است زده شود و شاید هم ممکن است بابت اخبار بد و ناخوشایند که به او رسیده باشد.

توجه به خوبی های دیگران باعث ایجاد یک فرصت خواهد شد از همه مهم‌تر باعث می شود حس بهتری داشته باشیم و احساس مان خوب شود .

اگر میخواهید در قانون جذب تسلط پیدا کنید باید احساس تان را خوب کنید احساس خوب نشانه موفقیت شما میباشد .

۴- ” اخبار را فراموش کنید”

اخبار چیزی جز عوامل منفی نیست . امروزه هر چیزی که سرشار از مشکلات , جنگ . و… اتفاق می‌افتد را درون اخبار می گویند.

مواردی که درون اخبار ها گفته می شود سرشار از انرژی منفی میباشد و همین انرژی منفی بر روی شما تاثیر می گذارد .

بهتر است اخبار و چنین مسائل منفی را برای همیشه کنار بگذارید .

۵-” روزانه کار های محبت آمیز انجام دهید “

بر اساس قانون جذب کارما ما همان چیزی را جذب خواهیم کرد که به دیگران میدهیم, پس بهتر است به دیگران محبت بدهید . خوش رفتار باشید و به دیگران محبت کنید همین محبت کردن باعث می شود , مهر و محبت بیشتری وارد زندگیتان به شود .

به دوستان و اطرافیان خود هدیه بدهید و یا در مورد خوبی آن ها صحبت کنید . تمام کارها و اعمالی که انجام میدهیم دارای انرژی و ارتعاش هستند , پس بهتر است که با کارهای خوب انرژی و ارتعاش خوبی را به کائنات ارسال کنیم .

تمام کارهایی که انجام میدهیم دارای موجهای نامه در جهان پس بهتر است خود را برای ارتعاش مثبت و عشق جام دهیم .

۶-” به ناخواسته هایتان توجه نکنید”

به جای ترسیدن و فاصله گرفتن از چیزی به سمت آن خواسته به هدفی که داریم حرکت کنید . وقتی از چیزی میترسید و می خواهید از آن فاصله بگیرید , پیام ترس را به کائنات میفرستید و همین باعث می شود که ترس بیشتر وارد زندگیتان بشود .

پس به جای این کار بهتر است اصلا نا خواسته های خود توجه نکنید و تمام توجهتان را برای خواسته و اهدافتان بگذارید .

۷-” مراقبه انجام دهید”

یکی از مواردی که باعث می شود تسلط بر قانون جذب شما افزایش پیدا کند انجام مراقبه روزانه می باشد . مراقبه باعث می شود تمام انرژی های منفی مثل استرس , ترس , ناراحتی , اضطراب شما کاهش پیدا کند .

انجام مراقبه باعث می شود که ما به زمان حال متمرکز شوید . این مورد باعث ایجاد آرامش بهتر و حس خوب درون شما می شود .

ده دقیقه مراقبه در روز این قدرت را دارد که تسلط بر قانون جذب تان را به شدت افزایش یابد . پس هر روز زمان کوتاهی را برای انجام مراقبه بگذارید .

جمع بندی :

  • برای آنکه بتوانید بر قانون جذب تسلط پیدا کنید باید افکار منفی تان را به کل کنار بگذارید .
  • افکار منفی باعث فرستادن ارتعاش منفی به کائنات می شود و کائنات با دریافت آن انرژی و ارتعاش ناخواسته های بیشتری را وارد زندگیتان خواهند کرد .
  •  یکی از بهترین موارد در جهت اینکه تسلط بر قانون جذب تان را افزایش دهید به آن خواسته و هدف که دارید نزدیک‌تر شوید این است که هر روز زمانی را برای شکرگزاری قرار دهید .
  • برای شکر گذاری بهتر است یک لیست کامل ازتمام چیزهایی که احساستان را خوب میکند تهیه کنید و بابت آن ها شکرگزار باشید .
  • به دیگران خوبی کنید و خوبی های دیگران را باور کنید . خوبی کردن به دیگران باعث می شود خوبی های بیشتری را جذب کنید .
  • از اخبار و فیلم ها و یا آهنگ های منفی خودداری کنید و از آنها فاصله بگیرید .
  • به هیچ عنوان به چیزهایی که دوست ندارید توجه نکنید و توجه تان را بر روی اهداف و خواسته هایتان بگذارید این کار باعث می‌شود تسلط شما بر قانون جذب را افزایش دهد.
  • پیشنهاد می کنم اگر این مطلب را مطالعه نکرده اید یک بار به طور کامل آن را بخوانید . این مطلب می تواند تسلط شما بر قانون جذب را افزایش دهد.
  • اگر میخواد بدانید که کائنات چه چیز هایی هستن توصیه میکنم از مقاله کائنات چیست دیدن کنید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: اعجاز قرآن
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی