مسافر عجیبی که با راننده در خیابان همسفر بود!
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5681
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24518
بازدید ماه : 198907
بازدید کل : 1610586
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : پنج شنبه 10 / 11 / 1398

پلیس پس از بررسی خودرو با صحنه‌ای باورنکردنی روبرو شد. پلیس روی صندلی سرنشین خودرو با اسکلتی مواجه شد که راننده ۶۲ ساله با شگردی خاص قصد داشت با فریب پلیس آن را مسافر جلوه دهد. این راننده بر تن این اسکلت لباس پوشانده و روی سر آن کلاه گذاشته بود.

مسافر عجیبی که راننده در خیابان حمل می کرد!///

این راننده برای آنکه بتواند از لاین HOV (لاین ویژه رانندگان با یک مسافر بیشتر) استفاده کند دست به این اقدام زد. دپارتمان پلیس آریزونا با اشاره به این اتفاق تصویری از این اسکلت را که روی صندلی جلوی خودرو قرار داده شده بود در تاریخ ۲۷ ژانویه در توئیتر منتشر کرد. در تصویر منتشر شده در حالی که این اسکلت با طناب به صندلی بسته شده و کلاهی روی سر آن قرار دارد دیده می‌شود. پلیس آریزونا در کپشن تصویر منتشر شده نوشت: «تصور کنید برای استفاده از لاین HOV با یک اسکلت رانندگی کنید. اشتباهی بسیار بزرگ است. یک مرد ۶۲ ساله آریزونایی به تازگی برای استفاده از لاین ویژه دست به این اقدام زد.»

انتشار این تصویر با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «چرا برخی فکر می‌کنند چنین چیزی جواب می‌دهد (می‌تواند پلیس را فریب دهد). من که با دیدن این عکس فقط خندیدم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی