معامله قرن طرحی برای مصادره سرزمین‌های اسلامی است
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7135
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25972
بازدید ماه : 200361
بازدید کل : 1612040
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : پنج شنبه 10 / 11 / 1398

"پل لارودی" روز پنج شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا با توجه به اظهارات روز سه شنبه دونالد ترامپرئیس جمهوری آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره آنچه که "معامله قرن" نامیده شد، این مطلب را مطرح کرد.

وی افزود: کاملا آشکار است که هدف بلند مدت این سیاست، پاکسازی سرزمین فلسطین از ساکنان اصلی آن و برچیدن هر گونه اثر و آثاری از فلسطینی‌هاست.

این فعال صلح ایرانی-آمریکایی ادامه داد: ترامپ همیشه خود را با جناح تندروی صهیونیست همراه کرده است و آنها نیز از سیاست‌های وی پشتیبانی می‌کنند. این جریان صهیونیست، نژادپرست بوده و ابایی از نسل کشی ندارد. آنها از ترامپ دفاع می کنند، زیرا هیچ کسی چون ترامپ سیاست نسل کشی آنها را تایید نکرده است.

مقاومت تنها گزینه فلسطینی هاست

لارودی با تاکید بر اینکه پیامدهای معامله قرن برای فلسطینی‌ها فاجعه بار خواهد بود، تصریح کرد: من فکر نمی کنم فلسطینی‌ها راهی واقع بینانه برای گریز از پیامدهای این طرح داشته باشند. شاید اگر آنها با این طرح همراهی نشان دهند، در کوتاه مدت فشارها بر آنها کم شود و برخی سران وابسته آنها که با طرح های اسرائیل همکاری می کنند، سود ببرند.

وی افزود: ولی در بلندمدت، این فاجعه بر سر همه خراب خواهد شد. به نظر من، تنها راه پیش روی فلسطینی ها پایداری و استقامت است. یعنی مقاومت در یک کلام! باید گفت خوب است که هیچ طرف فلسطینی در موضوع معامله قرن وارد نشد و ترامپ و نتانیاهو نمی توانند بگویند که طرفی از فلسطینی ها در آن حضور داشته است.

همراهی عملی دموکرات ها با معامله قرن

ایرنا نظر این فعال صلح را درباره رویکرد جناح های اصلی حاکم در آمریکا به "معامله قرن" جویا شد و پرسید که آیا این طرح پس از پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ دوام خواهد آورد؟

عضو "جنبش همبستگی جهانی" علیه صهیونیسم پاسخ داد: به باور من جریان سنتی حاکم در حزب دموکرات و همین‌طور حزب جمهوریخواه در چارچوب لابی اسرائیلی حرکت خواهند کرد.

وی توضیح داد: انها خود را همیشه مدیون لابی اسرایلی می دانند که بازوی دولت اسراییل است. در عین حال آنها همیشه راهی برای انتقاد کردن از آن می یابند. در شکل انتقاد می کنند اما در محتوا و مضمون، همراه با برنامه های این لابی هستند.

اسرائیل به دنبال تصرف قلمرو بیشتر 

عضو "جنبش همبستگی جهانی" درباره منظور و هدف ترامپ از اینکه چهار سال به فلسطینی ها برای بررسی این طرح فرصت می دهد، گفت: اسرائیلی ها در این چهار سال به سیاست غصب و تصرف ادامه می دهند و هیچ جایی برای تحول امیدبخش در این چهار سال برای فلسطینی ها وجود ندارد.

لارودی اظهار کرد: از سال ۱۹۴۸ تاکنون سیاست ثابت اسرائیل توسعه طلبی و تصرف بوده است. حتی هنگاهی که اسرائیل شبه جزیره سینا را به مصر پس داد، در مناطق دیگری دست به تصرف و اشغالگری زد تا جبران آن شود.

وی تاکید کرد: در شرایطی که همه چیز به نفع اسرائیل است تا آنها بتوانند به سیاست غصب، الحاق، تخریب و اخراج ادامه دهند، چهار سال آینده به نظر من سیاه و تاریک خواهد بود. این روند نه تنها تصرف و الحاق کامل کرانه باختری، بلکه جنوب لبنان، جولان و شرق رود اردن را در نظر دارد.

این فعال صلح افزود: حد و حدودی برای این سیاست اسرائیل وجود ندارد و به نظر من در بلند مدت، کشورهایی همچون اردن در خطر خواهند بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی