رعایت قانون؛ شرط حضور نامزدهای انتخابات مجلس در دانشگاه‌ها
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4989
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23826
بازدید ماه : 198215
بازدید کل : 1609894
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : جمعه 9 / 11 / 1398

غلامرضا غفاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا درباره فعالیت های دانشگاه ها در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نامزدهای انتخابات مجلس فقط بر اساس قانون می توانند در دانشگاه ها حضور داشته باشند.
وی افزود: وزارت علوم به دانشگاه ها تاکید کرد که باید برای فعالیت تشکل ها و حضور نامزدها در برنامه های فرهنگی و سیاسی، مجوزهای لازم را دریافت کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم درباره مجوزهایی که دانشگاه ها برای فعالیت های تشکل ها در ایام انتخابات صادر می کنند، خاطرنشان کرد: برخی از این مجوزها را شورای فرهنگی و تعدادی دیگر را شورای نظارت دانشگاه ها صادر می کنند.
غفاری با بیان اینکه دانشگاه ها ستاد تبلیغات نامزدهای انتخابات نیستند، گفت: در این همایش ها و فعالیت ها فقط نقطه نظرات نامزدها مطرح شود و افراد اجازه تبلیغات ندارند.
وی ضمن تاکید بر این نکته که وزارت علوم هیچ گاه به دانشگاه ها دستورالعملی در خصوص انتخابات مجلس ابلاغ نمی کند، تصریح کرد: رعایت ضوابط و قوانین تنها تاکید وزارت علوم به دانشگاه ها است.
این مقام مسوول وزارت علوم یادآور شد: یکی از بندهای قانونی، استفاده نکردن از منابع دولتی در تبلیغات انتخاباتی است که دانشگاه ها باید به این مسأله در زمان حضور نامزدها در مراکز آموزش عالی التزام داشته باشند.
به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند ۹۸ در سراسر کشور برگزار می شود.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیش از این به ایرنا گفت: برگزاری مناظره ها در دانشگاه ها بعد از تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات مانعی ندارد. هر چند برخی نامزدها که هم اکنون نماینده مجلس هستند از این فرصت استفاده کرده و در دانشگاه ها حاضر می شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی