متقی در گفت وگو با ایسنا
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 250
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19087
بازدید ماه : 193476
بازدید کل : 1605155
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : پنج شنبه 26 / 10 / 1398

این کارشناس مسائل بین الملل با بیان این‌که بعد از ترور سردار قاسم سلیمانی، فضای مربوط به انعطاف‌پذیری در سیاست‌های هسته‌ای ایران پایان یافت و این مساله به حوزه‌های دیگر نیز تسری داشته است، خاطر نشان کرد: در این شرایط سیاست اروپایی‌ها در مورد ایران مانند آمریکایی ها، اعمال فشار حداکثری است.

متقی ادامه داد: آقای پمپئو وزیر خارجه آمریکا بارها اعلام کرده که راهبرد واشنگتن در مورد تهران راهبرد فشار حداکثری است و طبیعی است بخشی از این فشار حداکثری مربوط به عرصه‌های دیپلماتیک باشد یعنی همکاری دیپلماتیک با سایر کشورهای اروپایی و عرب منطقه جهت این‌که فشار حداکثری علیه ایران را در نهادهای بین‌المللی گسترش دهند.

وی افزود: سیاست اروپا در مورد ایران نیز بخشی از سیاست آمریکا البته با ابزار و ادبیات متفاوت بوده و آنها اکنون همان سیاست را در قالب راهبرد فشار حداکثری در چارچوب سیاست‌های خروج از برجام پیگیری می‌کنند.

این کارشناس مسائل بین الملل با ارائه‌ی توضیحاتی در مورد مکانیزم ماشه، اظهار کرد: پیشبرد مکانیزم ماشه، یعنی خروج از برجام؛ چرا که به موجب مفاد این توافق و قطعنامه 2231 که مقامات دیپلماتیک و اجرایی ایران یک مطلوبیت در آن برای کشور می‌ببینند، موضوع خروج از برجام امکان‌پذیر است، مگر این‌که در شرایط فعلی بازی‌های دیپلماتیک متعادل‌کننده جدیدی در دستور کار قرار بگیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی