رایزنی ترامپ و جانسون درباره اوضاع منطقه
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6430
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25267
بازدید ماه : 199656
بازدید کل : 1611335
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : پنج شنبه 19 / 10 / 1398

کاخ سفید اعلام کرد، رئیس‌جمهوری آمریکا و نخست‌وزیر انگلیس بر هماهنگ کردن مواضع درخصوص اوضاع در منطقه خاورمیانه توافق کردند.

  • ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 
 
رایزنی ترامپ و جانسون درباره اوضاع منطقه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از تاس، کاخ سفید در بیانیه‌ای، از رایزنی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس درباره اوضاع در منطقه خاورمیانه خبر داد و اعلام کرد که این دو رهبر توافق کردند هماهنگی‌های فشرده دو طرفه برای حراست از منافع مشترک در زمینه امنیت ملی ادامه یابد.

اوضاع در منطقه خاورمیانه بعد از حمله جنایتکارانه ارتش تروریست آمریکا به خودروی حامل سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه در مسیر فرودگاه بغداد و به شهادت رساندن او و دیگر همرزمانش، بسیار متشنج شده است.

در واکنش به این اقدام تروریستی آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد چهارشنبه در عملیاتی به نام «شهید قاسم سلیمانی» و با رمز «یا زهرا»، مواضع نیروهای نظامی آمریکا در «عین الاسد» در الانبار عراق را مورد حمله قرار داد.

دونالد ترامپ، عصر دیروز در واکنش به این حملات موشکی ایران به عین الاسد، اعلام کرد که «دوران سازش با ایران به سر آمده است ولی کشورش خواهان استفاده از قدرت نظامی نیست».



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی