تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2634
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21471
بازدید ماه : 195860
بازدید کل : 1607539
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : جمعه 18 / 10 / 1398

جان کربی سخنگوی سابق پنتاگون در گفتگو با شبکه سی ان ان گفت که ایران حمله به پایگاه های آمریکا در عراق را با استفاده از نیروهای اصلی خود و از خاک خود انجام داد تا به آمریکا نشان دهد توان آسیب زدن به نیروهای این کشور را دارد.

المیادین نوشت: هلیکوپترهای آمریکایی در حال انتقال تلفات از پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق هستند.

یک منبع آگاه در سازمان اطلاعات سپاه گفت : براساس اطلاعات جمع آوری شده ی موثق ، موشک های شلیک شده به پایگاه نظامیان آمریکایی در عین الاسد عراق ، به مناطق حساس و حیاتی پایگاه اصابت کرده اند . بگفته این منبع آگاه دستکم هشتاد نظامی آمریکایی در این حمله کشته شده اند.در این حمله همچنین تعدادی هواپیمای بدون سرنشین و بالگرد و تجهیزات فراوان نظامی آسیب های جدی دیده اند.این منبع آگاه در اطلاعات سپاه تاکید کرد در حمله موشکی بامداد امروز ، پانزده موشک به پایگاه عین الاسد اصابت کرده که هیچکدام بوسیله سیستم راداری ارتش تروریسم آمریکا رهگیری نشده اند.

یک مقام آگاه به خبرگزاری صداوسیما گفته، بر اساس این گزارش دقت و شدت اصابت موشک های شلیک شده به حدی بوده است که برخی از آنها همزمان چند هدف حساس را تخریب کرده اند.

پایگاه نظامیان آمریکایی در عین الاسد عراق از پایگاههای بسیار مهم است که در آن تمام هواپیماهای بدون سرنشین و بالگردهای امریکا مستقر هستند.

در این پایگاه نظامی چهار هزار نظامی آمریکا حضور دارند.

براساس گزارش های دریافتی مجروحان حمله موشکی بامداد امروز به پایگاه عین الاسد، با بالگرد به بغداد منتقل شده اند و ارتش تروریستی امریکا از بخش بهداشت عراق درخواست کمک کرده است.

تحولات بازار انرژی، فلزات گرانبها و سهام جهان پس از انتقام سخت ایران شدید بود.

حمله موشکی ایران به پایگاه تروریست‌های آمریکا در عین الاسد باعث افزایش ۳درصدی بهای نفت در بازار جهانی شد. نفت وست تگزاس اینترمیدیت با ۲ دلار و ۶۴ سنت افزایش، ۶۵ دلار و ۳۴ سنت در هر بشکه داد و ستد شد.

ارزش شاخص سهام اس و پی ۵۰۰ آمریکا پس از حمله ایران به پایگاه‌های نظامیان آمریکایی بیش از یک درصد سقوط کرد.

قیمت طلا در بازار جهانی پس از حمله موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکا در عراق، با دو درصد افزایش، به یک هزار و ۶۱۱ دلار در هر اونس رسید.

با توجه به اینکه پایگاه‌ عین الاسد عراق دومین پایگاه بزرگ آمریکا در عراق است، احتمالا شلیک ۱۰ موشک بالستیک به آن، برای آمریکا پرتلفات بوده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی