وداع تهران با سردار عشق و حماسه
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 742
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19579
بازدید ماه : 193968
بازدید کل : 1605647
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : چهار شنبه 16 / 10 / 1398

مردم تهران با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده"، "علمدار نیامد"، "ای لشگر صاحب زمان آماده‌ایم آماده ایم"، "نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا" و "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد" در مراسم تشییع و وداع با پیکر سردار شهید سلیمانی شرکت کرده‌اند.

همچنین پلاکاردهایی با عکس‌های شهید سلیمانی و نوشته هایی مثل "خون‌بهایت فتح قدس است"، "انتقام سخت" و "بدرود فرمانده" در دستان مردم قرار دارد.

این مراسم درحالی آغاز شده است که مردم عزادار تهران از ساعت‌های ابتدایی بامداد امروز در مسیرهای تعیین شده برای وداع با پیکر این سردار سرافراز حاضر شده بودند.

ایستگاه‌های صلواتی از ساعات اولیه بامداد با پخش گل و پوسترهای حاوی تصاویر سردار سلیمانی با مردم برای حضور در مراسم تشییع سپهبد سلیمانی همراهی کردند.

قرار است پس از اقامه نماز بر پیکر سپهبد سلیمانی در دانشگاه تهران توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، پیکر وی در میان خیل عظیم دوستدارانش از خیابان انقلاب تا میدان آزادی بدرقه شود.

 پیش از این پیکر شهدای این حمله تروریستی روز شنبه (۱۴ دی) به ترتیب در حرمین کاظمین (ع) و سپس در بغداد و بعد از آن در کربلای معلی در جوار حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) و در نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین (ع) تشییع شد. همچنین دیروز (یکشنبه ۱۵ دی) پیکر شهدا پس از ورود به ایران، ابتدا در اهواز و سپس در مشهد مقدس و در آستان قدس رضوی (ع) با حضور میلیونی مردم تشییع شد.

پس از تشییع و تکریم پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط مردم تهران، پیکر این سردار مقاومت عصر امروز (دوشنبه ۱۶ دی) جهت وداع به قم منتقل و سپس جهت تدفین در روز سه‌شنبه (فردا ۱۷ دی) به زادگاهش کرمان منتقل می‌شود. همچنین بر اساس اعلام حشدالشعبی، پیکر ابومهدی المهندس پس انجام آزمایش DNA جهت تدفین در  وادی‌السلام نجف به عراق منتقل خواهد شد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی به همراه تعدادی از هم‌رزمانش در جبهه مقاومت اسلامی بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در پی حمله تروریستی هوایی متجاوزان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

حاج صادق آهنگران در مراسم تشییع پیکر مطهرسردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مداحی کرد.

 زینب سلیمانی دختر حاج قاسم سلیمانی در محضر رهبر انقلاب سخنرانی کرد. وی در اظهارات خود گفت:  پدرم بیش از 40 سال در کشتی عاشورا با شوق شهادت در نبرد شجاعانه با دشمنان پیکار کرد. او پدری دلسوز برای فرزندانش و فرزندان همه شهدا بود .او سرباز فداکار ولایت بود.

دختر سپهبد سلیمانی: پدرم به شوق شهادت با دشمنان پیکار کرد

دریا فت

دختر شهید سلیمانی خطاب به رهبر انقلاب گفت :  آقاجان نکند شهادت پدرم ناراحتی به چهره شما بیاورد.وی ادامه داد: پدرم خواب راحت را از چشم تمام مستکبران و تکفیری‌ها ربود. امروز جهانیان استقبال ایرانیان را از پیکر پدرم نظاره کردند و این استقبال امروز در تهران و فردا در کرمان ادامه‌دار خواهد بود.
دختر سردار سلیمانی خطاب به ترامپ گفت: خیال نکن با شهادت پدرم همه چیز تمام شد. عموی عزیزم سید حسن نصرالله پیام خودش را داد.
زینب سلیمانی ادامه داد: پدرم یک همراه دیگر هم داشت که من دلم نمی‌آید از او نام نبرم؛ آقای پورجعفری که بدون پدرم آب نمی‌خورد.
وی تصریح کرد: امریکا بداند عاشورا منشا قدرت مجاهدین و آزادی خواهان و موجب وحشت دشمنان اسلام و انسانیت است.امروز اندیشه و جهاد پدرم جبهه مقاومت را به مکتبی نهادینه شده و پیروز تبدیل کرده است.

ورود پیکر شهید سلیمانی به دانشگاه تهران

 اسماعیل هنیه از رهبران جنبس حماس در مراسم تشییع سردار شهید سپهبد سلیمانی در تهران حضور پیدا کرد و به سخنرانی پرداخت 

ادامه دارد...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: تفسیر قرآن کریم
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی