ترامپ حماقت کرد
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7268
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26105
بازدید ماه : 200494
بازدید کل : 1612173
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : یک شنبه 13 / 10 / 1398

نه تنها در داخل ایران بر حماقت آمریکا در ورود به یک جدال نظامی – سیاسی با ایران تاکید شده، که در خارج کشور نیز کم نیستند چهره هایی که این اقدام را نکوهش کرده اند.

- اعلام سه روز عزای عمومی از سوی رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

- رهبر انقلاب: انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدا آلودند.

- ظریف: آمریکا مسئول عواقب همه ماجراجویی‌های یاغی‌گرانه خود است.

- دبیرکل جنبش نجباء عراق: آمریکا مرتکب حماقتی شد که بابت آن پشیمان خواهد شد.

- واکنش جو بایدن: بیانیه دولت ترامپ می‌گوید هدف از این اقدام جلوگیری از حملات آتی ایران است، اما این اقدام یقیناً اثر عکس خواهد داشت.

تصاویری تلخ از ترور سردار مقاومت را اینجا ببینید

- «آدام شیف»، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس سنای آمریکا: کنگره این کشور اجازه ترور سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ارتش آمریکا نداده است. کنگره اجازه ترور سلیمانی را نداد/جنگ با ایران نمی‌خواهیم

- نانسی پلوسی رئیس کنگره آمریکا: اقدام امشب خطر خشونت ها را افزایش داد. ایالات متحده و جهان تحمل یک #جنگ و خشونت بی بازگشت ندارند.

- «کریس مورفی»، نماینده مجلس سنای آمریکا: سردارسلیمانی دشمن ایالات متحده بود، در این شکی نیست. سوال اینجا است آیا آمریکا بدون مجوز کنگره دومین فرد قدرتمند در ایران را ترور و به صورت دانسته یک جنگ منطقه‌ای بالقوه را آغاز کرده است؟

گفتنی است؛ در پی ترور حاج سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سفرش به یونان را نیمه‌کاره رها کرده و به فلسطین اشغالی بازخواهد گشت.

فرمانده مقاومت مسیحی عراق: ارکان کسانی که سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس را ترور کردند به لرزه درخواهد آمد.

بلومبرگ: فرمانده ارشد ایرانی در حمله هوایی ایالات متحده در دشتور ترامپ کشته شد، این اتفاق که در اثر حمله هوایی آمریکا در عراق صورت گرفت خطر درگیری فزاینده با جمهوری اسلامی را به تشدید می‌کند

شبکه العربیه: تلویزیون رسمی عراق  از کشته شدن قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس شاخه برون‌مرزی سپاه پاسداران ایران و دستیار او ابومهدی المهندس فرمانده خبر داده و حساب‌های شبکه‌ اجتماعی تصویری از جسدی منتشر کرده‌اند که گفته شده متعلق به قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس است.

فرانس ۲۴: اوایل روز جمعه ، یک فروند موشک با حمله به فرودگاه بین‌المللی بغداد به کاروان حشدالشعبی، فرمانده نیروی قدس سپاه را هدف قرار دادو

واشنگتن پست: درگذشت قاسم سلیمانی، یکی از فرماندهان نظامی ایران، به طور حتم باعث افزایش تنش‌ها میان ایالات متحده و ایران می‌شود.

ایندیپندنت: قاسم سلیمانی در ماه‌های اخیر بارها به عراق رفت و آمد داشته است.

یکی از خبرنگاران واشینگتن‌پست در عراق به نقل از منابع خود گزارش داده است: مقامات حشدالشعبی و همراهان آنها در جریان حمله پهپادی به خودروهای‌شان در حال خروج از  فرودگاه بغداد کشته شده‌اند. به نظر می‌رسد پس از دوره‌ای از افزایش تنش‌ها در خلیج فارس در بهار و تابستان امسال در نتیجه عمیق‌تر شدن بحران بین ایران و آمریکا، اکنون کانون تنش‌ها به عراق منتقل شده است. مقامات عراقی همواره از تهران و واشینگتن خواسته‌اند که این کشور را به صحنه جنگ‌های نیابتی تبدیل نکنند.

در جریان حمله آمریکا به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند و برخی دیگر نیز مجروح شدند.

 

منبع: خبرفوری


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: آیا می دانید!!!
برچسب‌ها: ترامپ حماقت کرد
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی