دریافت پول برای راه اندازی رمز دوم پویا تخلف است
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2362
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21199
بازدید ماه : 195588
بازدید کل : 1607267
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : شنبه 10 / 10 / 1398

دریافت پول برای راه اندازی رمز دوم پویا تخلف است / شعب بانکی متخلف را معرفی کنید

 10 دی 1398 - 16:15

5e0b27d27f840_5e0b27d27f843
مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانند نام شعب بانک‌هایی که برای راه اندازی رمز دوم پوبا پول دریافت می‌کنند را به ما اعلام کنند.

 با توجه به این در روزهای گذشته اخبار مختلفی درباره دریافت مبلغ برای راه اندازی رمز دوم پویا منتشر می شود، باشگاه خبرنگاران جوان در پی بررسی این موضوع از بانک مرکزی بارها این سوال را پرسیده است.

یک مقام مسئول در بانک مرکزی در گفت و گو با خبرنگار  ، درباره اخذ مبلغ برای راه اندازی رمز دوم یکبار مصرف، در برخی از بانک ها بیان کرد: راه اندازی تمام روش های رمز پویا در نظام بانکی  طبق قانون رایگان است و هیچ کدام از بانک ها حق دریافت مبلغ برای راه اندازی رمز دوم یکبار مصرف را ندارند.

وی افزود: همچنین در نظام پیامکی رمز دوم یکبارمصرف نیز مردم متحمل هیچ هزینه نیستند و نظام بانکی وظیفه پرداخت هزینه به اپراتورها را دارند. همچنین اپراتورها نباید فعلا از حساب تلفن همراه افراد رقمی را به عنوان پیامک کسر کنند. بانک هایی که اقدام به دریافت مبلغ برای رمز دوم پویا می کنند متخلف هستند.

نیز برای  بهبود شرایط دریافت رمز دوم پویا، از مردم می خواهد تا در صورت مشاهده دریافت پول از مشتریان برای راه اندازی رمز دوم پویا، نام بانک و شعبه آن را به ما اعلام کند تا پیگیر این تخلف باشد.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی