فردا، واریز مرحله دوم یارانه معیشتی
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1535
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20372
بازدید ماه : 194761
بازدید کل : 1606440
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : چهار شنبه 9 / 10 / 1398

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در راستای سیاست‌های حمایتی دولتی، فردا مرحله دوم یارانه معیشتی پرداخت می‌شود. فرایند ثبت‌نام آن دسته از افراد جامانده‌ای که یارانه نقدی دریافت می‌کردند اما یارانه معیشتی دریافت نکرده‌اند به‌زودی در سامانه hemayat.mcls.gov.ir آغاز می‌شود، همچنین افرادی هم که یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند و در نتیجه سبد معیشتی نیز به آنها تعلق نمی‌گرفت می‌توانند از 10 دی ماه درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.

بیشتر بخوانید

حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز گذشته اعلام کرد: براساس هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه زمانی برای متقاضیانی که درخواستشان برای دریافت سبد حمایت معیشتی دولت تأیید شده، اعلام می‌شود.

 وی  ادامه داد: پرداختی دور دوم سبد حمایت معیشتی دولت در زمان تعیین‌شده (10 دی ماه) به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

* در صورت تأیید درخواست، یارانه معیشتی به‌صورت یکجا پرداخت می‌شود

میرزایی افزود: افرادی که در دور اول سبد حمایت معیشتی دولت را دریافت نکردند و درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کرده‌اند، چنانچه درخواست آنها تأیید شده باشد یارانه معیشتی دو دوره به‌صورت یکجا و در زمان تعیین‌شده که اعلام می‌شود برای سرپرست خانوار واریز می‌شود.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: حدود 666هزار نفر از افراد که یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند و در نتیجه سبد معیشتی نیز به آنها تعلق نمی‌گرفت،‌ می‌توانند از 10 دی ماه درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.

وی اضافه کرد: درخواست این افراد ظرف یک ماه بررسی می‌شود و نتایج اعلام می‌شود و چنانچه درخواست آنها تأیید شود در لیست مشمولان قرار می‌گیرند. درخواست این افراد تنها برای دریافت سبد حمایت معیشتی است و هیچ ربطی به دریافت یارانه نقدی ندارد.

انتهای پیام/+


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی