سلطان کاغذ از سایر سلاطین پولدارتر است / مجلس نظارت می‌کند
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2759
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21596
بازدید ماه : 195985
بازدید کل : 1607664
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 8 / 10 / 1398

احد آزادی‌خواه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستگیری سردسته کاغذ فروشان از سوی تعزیرات حکومتی و آسیب شناسی مسئله گفت: مهمترین علت این  مشکلات اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی است که رانت ایجاد کرده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما نباید سر خودمان را کلاه بگذاریم، ادامه داد: دولت در زمینه اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی به نحوی عمل کرد که متاسفانه عده ای توانستند سواستفاده کنند که البته در این زمینه سرنخ ها و ارتباطاتی چه در حوزه کاغذ و چه در سایر کالاها به دست آمده است.

وی با بیان اینکه اگر شخصی به عنوان واردکننده درخواست ارز ۴۲۰۰ تومانی داشته باشد به راحتی نمی تواند یک ریال هم دریافت کند، ادامه داد: پیشنهاد ما به دولت همواره این بوده که ارز ۴۲۰۰ تومانی را  به ناشران مطبوعات، تولیدکنندگان کتاب، نویسندگان و مولفان دهد که اگر این اتفاق می‌افتاد هم محبوبیت دولت در بین این اقشار چندین برابر می شد و هم با رانت مقابله می شد اما دولت این کار را انجام نداد و میلیاردها دلار سرمایه ملی کشور از دست رفت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه، افزود: با این حال هنوز بازار سیاه کاغذ در کشور وجود دارد و این مسئله به طور کامل مهار نشده است.

آزادی‌خواه با بیان اینکه مجلس به طور صد در صد به موضوع کاغذ نظارت خواهد کرد، گفت: ما جلسات متعددی را در این زمینه با وزرای اقتصاد و صنعت و معدن و تجارت برگزار کردیم و قطعا این مسیر ادامه خواهد داشت.

این نماینده مجلس تصریح کرد: متاسفانه ما در بخش کاغذ  هم سلطان داریم و متاسفانه سلطان کاغذ از سایر سلاطین پولدارتر است.

 

منبع: خانه ملت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی