عملکرد غلط نهادهای نظارتی نفی حق انتخاب آزاد مردم است/ اصلاح‌طلبان در صورت امکان لیست مشترک ارائه می
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4007
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22844
بازدید ماه : 197233
بازدید کل : 1608912
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : یک شنبه 6 / 10 / 1398

«آذر منصوری»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره ورود نظامیان به موضوع انتخابات گفت: هم در قانون اساسی و هم در صحبت‌های امام خمینی(ره) به طور صریح و روشن تاکید شده که نیروهای نظامی به هیچ وجه نباید در گروه‌بندی‌های سیاسی، رقابت‌های سیاسی و جناحی دخالت کنند.

این فعال سیاسی افزود: در واقع دخالت در رقابت‌های سیاسی می‌تواند منجر به تقلیل جایگاه نهادهای نظامی و تضعیف پایگاه آنها در افکار عمومی شود. لذا این یک ملاحظه جدی است که به تدریج دارد از دستورکار نهاد نظامی سپاه خارج می‌شود و به طور صریح و روشن خودشان را در یک طرف دعواهای سیاسی و جناحی انتخابات قرار می‌دهند، این اقدام هم نقض قانون اساسی و هم نقض تاکید بنیان‌گذار جمهوری اسلامی است.

منصوری در رابطه با عدم ارائه لیست از سوی جناح‌های مختلف تصریح کرد: تاکنون در هیچ انتخاباتی سابقه نداشته که جریانات و احزاب سیاسی به دلیل ندادن لیست تهدید شوند و یا در معرض اتهام قرار بگیرند. قاعده رقابت سیاسی بین احزاب و گروه‌ها در انتخابات این است که جریان‌های سیاسی نیروهای حداکثری خود را که بتوانند بعد از رای آوری پاسخگوی عملکرد آنها باشند، را به عنوان کاندیداهای خود در معرض رای مردم قرار می دهند و در انتخابات شرکت می کنند.

او ادامه داد: چنانچه این امکان وجود نداشته باشد علی القاعده چاره‌ای جز این نیست که به بدنه اجتماعی خود و شهروندان اعلام کنند که کاندیدایی ندارند، اما این اعلام به معنای این نیست که به آنها بگویند شما در انتخابات رای ندهید بلکه به این معناست که مخاطبین و بدنه اجتماعی اصلاح طلبان خودشان می‌توانند، از بین کاندیداهای موجود افرادی را انتخاب کنند.

منصوری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ردصلاحیت‌ها اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در واقع این نوع رویکرد توجیه، عملکرد غلط نهادهای نظارتی در حذف بخشی از نیروهایی است که اعلام آمادگی برای شرکت در انتخابات کردند. شرکت کنندگان در انتخابات خودشان را در این مرحله در معرض قضاوت مردم قرار دادند و طبیعتا حق انتخابات، آزاد با مردم است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان گفت: اگر اصلاح طلبان امکانی برای ارائه لیست داشته باشند با این چارچوب و مختصات، لیست ارائه می دهند و اگر لیست نداشته باشند، طبیعتا امکانی برای اینکه افراد خود را در لیست بگذارند، ندارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی