دختر جوان قربانی خواستگار اینستاگرامی شد
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3240
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22077
بازدید ماه : 196466
بازدید کل : 1608145
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : پنج شنبه 5 / 10 / 1398
کد خبر 1023493
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
قتل با قیچی

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اردکان از قتل یک زن توسط شوهرش خبر داد و گفت: قیچی، ابزار این قتل بوده است.

به گزارش مشرق، مصطفی نوروزی با اشاره به اینکه عصر امروز یک قتل در اردکان گزارش شده است، اظهار داشت: در این حادثه یک زن توسط شوهرش به قتل رسیده است.

وی عنوان کرد: این مرد اردکانی امروز پس از درگیری لفظی با همسرش، ناخواسته، یک عدد قیچی به سمت وی پرتاب می‌کند که پس از برخورد به شاهرگ گردنش، موجب مرگ او می‌شود.

نیروی انتظامی شهرستان اردکان نیز ضمن تأیید این قتل اعلام کرد: همسر مقتول خود را به پلیس معرفی کرده است.

 

منبع: مهر

 

 

 

هشدارهای پلیس را جدی بگیرید

 

مرد هوسباز برای همخوابی به زن خودش زنگ زد! / فریبا هم با دوستم بود و هم ...

 

 کدخبر: 528324  ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ 

 

حوادث رکنا: تماشای تصاویر مستهجن و فیلم های ماهواره ای، تمام فکر و ذهنم را به خود مشغول کرده بود و همیشه در افکاری پریشان و هوس آلود به سر می بردم. اما بالاخره به اشتباه خودم پی بردم و فهمیدم انسان در همه عرصه های زندگی باید تعادل را حفظ کند و کسی که در راه خطا گام بردارد، به نتیجه خوبی نخواهد رسید.

مرد هوسباز برای همخوابی به زن خودش زنگ زد! / فریبا هم با دوستم بود و هم ...

 به گزارش رکنا، مرد جوان در مرکز مشاوره پلیس افزود: ۳ سال قبل با دختر یکی از آشنایان ازدواج کردم. همسرم دختری چشم و گوش بسته بود و من به تصور این که باید او را اجتماعی بار بیاورم مجبورش کردم در برخورد با افراد نامحرم آزاد باشد و فیلم های مستهجن و برنامه های ماهواره ای تماشا کند. 

«فریبا» روزهای اول در برابر این خواسته ام مقاومت نشان می داد ولی وقتی با علاقه مندی و اصرار من روبه رو شد کم کم روحیه اش تغییر کرد و من به خواسته هایم رسیدم. مرد جوان گفت: من و همسرم در این مدت صاحب فرزندی نشدیم چون نمی خواستیم خودمان را گرفتار دردسرهای بچه داری کنیم و در رفت و آمد با یکی از دوستان دوران دانشجویی که در واقع تفکرات اشتباه ما از او و همسرش الگوبرداری شده بود، به خیالی باطل خوشگذرانی می کردیم.

سرتان را به درد نیاورم، حدود ۲ ماه قبل با یکی از شبکه های ماهواره ای آشنا شدم که زمینه ارتباط مردان و زنان جوان را به صورت تلفنی برقرار می کرد. یک شب که فریبا به خانه دوستم رفته بود، در تماس با این برنامه ماهواره ای اعلام کردم می خواهم با خانمی قدبلند و... آشنا شوم.

چند دقیقه بعد مجری برنامه گفت خانم جوانی هم تماس گرفته و به دنبال ارتباط با مردی خوش تیپ است. من از طریق این برنامه لعنتی شماره تلفن آن خانم را که خودش را «نازیلا» معرفی کرده بود به دست آوردم. اما چشمتان روز بد نبیند چون در تماس با آن شماره فهمیدم به همسر خودم زنگ زده ام. مرد جوان افزود: در حالی که رگ غیرتم به جوش آمده بود موضوع را خیلی جدی پیگیری کردم و فریبا با بیان واقعیتی تلخ گفت دوستم برایش سیم کارت خریده است و از همه بدتر این که او و دوستم رابطه مخفیانه نیز دارند و آن چه عذابم می دهد این که همسر دوستم نیز از این رابطه مطلع است.

باور کنید دارم دیوانه می شوم و از خودم بدم می آید. واقعا راست می گویند هیچ لذت و گوهری با ارزش تر از عفت و پاکدامنی نیست. من و فریبا اشتباه کردیم و زندگی مان را از دست دادیم ولی از تمام زوج های جوان خواهش می کنم مراقب باشند و قدر زندگی شان را بیشتر بدانند. 

منبع: روزنامه خراسان

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی