10 راز کلیدی برای ازدواج موفق
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 552
بازدید دیروز : 1291
بازدید هفته : 20680
بازدید ماه : 195069
بازدید کل : 1606748
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : پنج شنبه 7 / 9 / 1398

3-در هر چیزی موافقت نکنید

در این نظرسنجی اکثر زوج‌ها معتقد بودند که اختلاف‌نظر بین دو طرف طبیعی است و این تفاوت سلیقه‌ها باعث می‌شود  زوج‌های موفق و دوست‌داشتنی به دیدگاه یکدیگر احترام گذاشته و نظراتشان را به یکدیگر نزدیک کنند.

4- یکدیگر را بپذیرید

یکی از مهم‌ترین قاتلان ارتباطی، عدم پذیرش است. با خیال تغییر دادن همدیگر وارد زندگی مشترک نشوید. پیش از ازدواج ویژگی های مثبت طرف مقابل را بشناسید و روی آنها تمرکز کنید. بعد از ازدواج تغییر دادن سخت و در برخی موارد غیر ممکن است.

5-مسئولیت‌پذیر باشید

مسئولیت‌پذیری یکی از اسرار ازدواج موفق است. هنگامی‌که شما در یک پروژه شرکت می‌کنید، مسئول موفقیت و شکست آن پروژه هستید، در ازدواج هم این‌گونه است؛ شما و شریک زندگی خود زمانی که اختلاف‌نظر دارید یا درباره تصمیمی بحث می‌کنید زوجین باید بتوانند هنگام بحث و اختلاف نظر درباره یک تصمیم، مسئولیت کارها و تصمیمات  خود را برعهده بگیرند. 

6- زمان‌هایی صرفاً برای باهم بودن

گذراندن وقت باهم بیشتر در میان زوج‌هایی که مدتی از ازدواجشان گذشته است، نادیده گرفته‌ می‌شود.گذراندن زمان‌هایی از روز با همسر و تعریف پروژه‌های مشترک با یکدیگر باعث تقویت پیوند زوجین می‌شود . در زمان‌هایی که باهم هستید برای دور شدن از حواس پرتی تلفن همراه خود را خاموش‌کنید؛ با یکدیگر فیلم تماشا کنید یا با‌هم به پیاده‌روی و کوهنوردی بروید.

7-روابط جنسی را حفظ کنید

رابطه جنسی برای ازدواج سالم بسیار مهم است. درمانگران بر روی رابطه جنسی تأکید دارند و معتقدند که رابطه جنسی در هر شرایطی حتی زمانی که شما خلق و خوی مناسبی ندارید هم باید به‌طور منظم انجام شود. رابطه جنسی اثرات ضدافسردگی دارد ؛  در اوج لذت جنسی شما سروتونین آزاد می‌کنید که یک ناقل عصبی بوده که در تنظیم خلق‌وخوی شما و احساس خوشحالی و شادی اثربخش است.  ما پیشنهاد می‌کنیم که روابط زناشویی خود را با ابراز علایق جنسی و اضافه کردن هرگونه روابط فانتزی، هیجان‌انگیز کنید.

8-هرگز از کلمه طلاق استفاده نکنید

گاهی از کلمه طلاق و صحبت کردن از جدایی به عنوان یک مکانیزم تهدیدی استفاده می شود اما باید بدانید که تهدید یک استراتژی بالغانه برای حل مشکلات نیست؛ پس این کار را نکنید.

9- یک نگرش قدردانی داشته باشید

 قدردانی به نفع هر دو طرف در ازدواج است. تشکر کردن از یکدیگر باعث بهبود و تقویت روابط می‌شود. 

10-هنگام عصبانیت سکوت کنید

در زمان اختلاف نظر ممکن است عصبانی شوید. در این مواقع هرگز پاسخ طرف مقابل را ندهید و سعی کنید خودتان را از فضای تنش دوری کنید. کلمه مناسبی که هر فردی در چنین مواقعی می‌تواند از آن استفاده کند این است که بگوید:" فعلاً عصبانی هستم و نمی‌توانم صحبت کنم." هدفتان همیشه این باشد که در آرامش با همسرتان ارتباط برقرار کنید.

زوج‌های خوشبخت از راهنمایی‌های ازدواج موفق پیروی می‌کنند و شما هم می‌توانید این نکات را برای داشتن یک زندگی شاد و سالم، دنبال کنید.

منبع: 1- تر جمه شده از مقاله " 15 Key Secrets To A Successful Marriage" که در سایت www.marriage.com منتشره شده است .
2- ترجمه شده از مقاله " 11 Expert Tips for a Better Marriage" که در سایت https://salt1065.com منتشر شده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: ازدواج
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی