علت گریه‌های بی‌وقفه کودکان در شب چیست؟
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 234
بازدید دیروز : 1291
بازدید هفته : 20362
بازدید ماه : 194751
بازدید کل : 1606430
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : جمعه 22 / 8 / 1398

مدرسی ادامه داد: از علت‌های کابوس شبانه می‌توان به وقایع منزل یا مدرسه، جدایی والدین  یا دیدن فیلم‌های ترسناک در روز و تب  اشاره کرد. 

او یادآور شد: از جمله موارد دیگر اختلال خواب در کودکان سندرم پای بی قرار است. در این بیماری کودک احساس بد و ناخوشایند و گزگز شدن در پا‌ها مخصوصا پشت ساق‌ پاها می‌کند. این احساس ناخوشایند تا حدی با ماساژ دادن برطرف می شود. کودکان مبتلا به این عارضه در اوایل شب به خواب نمی روند و ممکن است در انتهای شب و نزدیک به صبح  به خواب بروند. ممکن است این اختلال همراه با حرکات ناگهانی پا‌ها در زمان خواب باشد که هر دقیقه یک تا ۶ مرتبه این اتفاق می افتد. معمولا علتی برای این عارضه یافت نمی‌شود ولی عوامل ارثی، مصرف چای و قهوه و بعضی از بیماری‌های جسمی در ایجاد آن دخالت دارند. 

ساعت20/

 

 

 

 

 

 

 

 

او درباره علائم و عوارض اختلالات خواب  در کودکان اظهار کرد:  اختلال خواب کودکان ممکن است در روز منجر به بد خلقی، بی قراری، کاهش توجه، عدم تمرکز درکلاس، خواب آلودگی در مدرسه، اختلالات رفتاری و همچنین افت تحصیلی و اختلال در یادگیری منجر شود. جالب است بدانید که کودکان بر خلاف بزرگسالان در روز به جای خواب آلودگی ممکن است دچار پرتحرکی ، کاهش توجه شده  به اشتباه با بیماری بیش فعالی شوند. عدم افزایش وزن همچنین شب ادراری می تواند از عوارض دیگر اختلات خواب در کودکان باشد.

مدرسی، گفت:  اختلالات خواب متاسفانه  ممکن است عوارض جدی برای کودک به دنبال داشته باشد که می توان از عوارض قلبی- عروقی، ابتلا به دیابت، اختلات متابولیک و حتی بعضی از سرطان‌ها نام برد. بنابراین اطلاع کافی والدین از این گونه اختلالات بسیار حائز اهمیت بوده و لازم است در راستا‌ی تشخیص و درمان ان اقدام لازم به عمل آید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: پزشکی
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی