تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6214
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25051
بازدید ماه : 199440
بازدید کل : 1611119
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 10 / 4 / 1397

 

1- از اسکات سنگين نترسيد

 

خانم ها از اسکات مي ترسند! چرا که فکر مي کنند اين تمرين پاهايشان را حجيم و بزرگ مي کند. اما من شديدا بر اين باورم که شما واقعا احتياج داريد تا بر روي عضلاتتان فشار بيشتري از حالت عادي بياوريد تا اينکه در پاها و باسنتان تغييري مشاهده کنيد. اسکات سنگين و يا پرس پا يک روش خوب براي وارد آوردن اين فشار است.

 

2- بالا رفتن جنبشی

 

نزديک خانه‌ي ما تعداد زيادي پارک وجود دارد. معمولا در آن‌ها مي‌دوم و سعي مي‌کنم جاهايي براي بالا رفتن پيدا کنم. مثلا در هر پارکي، حداقل چند تا نيمکت و تعدادي ميز وجود دارد. بعضي از آنها هم دو سطحي‌اند. ممکن است در حين دويدن لبه‌ي جوي آب، پل، پله و چيزهاي ديگري هم پيدا کنيد. چنين جاهايي نامحدودند. دور پارک بدويد و هر سطحي که پيدا کرديد، چند بار بر روي آن بالا و پايين برويد. به اين شکل که يک پايتان را بر روي سطح مورد نظر گذاشته، با يک فشار بدنتان را بالا بکشيد و پاي ديگر را همانند پاي قبلي بالا بکشيد.

 

3- دويدن در سر بالايي

 

قطعا يکي از بهترين تمريناتي که مي‌توانيد توسط آن باسن و کلا پايين تنه‌تان را سفت کنيد و به آن شکل دهيد، اين است که در سر بالايي بدويد! شيب سربالايي‌ها باعث به وجود آمدن مقاومت مبهوت کننده‌اي در برابر نيروي شما مي‌شود و زاويه‌اي که بدنتان در آن قرار مي‌گيرد، باعث مي‌شود عضلات ران و باسن شما تحت فشار قرار بگيرند. اين تمرين، همچنين يک تمرين چربي سوز قوي نيز به حساب مي‌آيد! روي هم رفته، اين تمرين، يکي از تمرينات پايين تنه‌ي مورد علاقه‌ي من است.

 

نتيجه گيري

 

اين سه تمرين، تمريناتي قوي هستند که واقعا در پيشرفت شما براي رسيدن به باسني سفت و خوش فرم تاثير مي‌گذارند. فقط حواستان باشد که يک رژيم غذايي سالم داشته باشيد و تمرينات کارديوتان را نيز رها نکنيد. به ياد داشته باشيد که سوزاندن چربي‌هاي اضافه‌ي بدنتان، باعث خواهد شد اندامتان سفت و در هم تنيده به نظر برسند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: پزشکی
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی