تأثیر شگفت انگیز دعا بر سلامتی انسان
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 562
بازدید دیروز : 1291
بازدید هفته : 20690
بازدید ماه : 195079
بازدید کل : 1606758
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : یک شنبه 22 / 3 / 1394

قـدرت فـکر و دعـا

 

مكانیسم اثر افكار و اذكار

 

در سال 1867م «بارون ریختن باخ» ادعا كرد،‌ از بدن انسان امواجی خارج می‌شود كه می‌توان آن را مشاهده كرد. و بعدها «كارل دوپول» ثابت نمود كه امواجی از بدن حیوان،‌ گیاه و جماد خارج می‌شود كه از آنها عكس‌برداری هم نموده‌اند.

امروزه پژوهش‌های زیادی درحوزه فیزیك كوانتومی شده است،‌ كه در اثر آن به نتایج و كشفیات شگفت‌انگیزی دست یافته‌اند. فیزیك كوانتومی قوانین انرژی در سطح ذرات بسیار ریز (هسته) را تشریح می‌كند. و تمامی اشیاء‌ و پدیده‌ها میدان مغناطیسی خاص خود را دارند. در فیزیك كوانتومی هر فكری شكل و اثری دارد. آن‌چه فكر می‌كنید، ممكن است تبدیل به واقعیت شود؛ به نظر می‌رسد افكار ما می‌تواند اثر مثبتی داشته باشد،‌ حتی بر روی كسانی كه هیچ‌گاه آنها را ملاقات نكرده‌ایم. 


 

                                                                                                                  

دكتر ماسورا اموتو با كشفیات بزرگ خود در مورد تأثیر میدان‌ها و امواج انواع صداها ، كلمات،‌ اذكار،‌ افكار و دعاها بر روی آب،‌ تحول عظیمی در دانش بشری ایجاد كرده است. وی مطالعات خود را صرف انرژی حیاتی اشیاء و پدیده‌ها در فیزیك كوانتومی و میدان رزونانس امواج (Hado) ـ كه پیرامون اشیاء مختلف وجود داردـ كرده و مشاهده نمود كه تمامی اشیاء و پدیده‌ها میدان مغناطیسی خاص خود را دارند. او با تكنیك عكس‌برداری خاص خود، توانسته تأثیر میدان‌ها و امواج را بر روی آب نمایش دهد.

اموتو با انجام آزمایشات متعددی با خواندن دعا،‌ پخش كردن انوع آهنگ‌ها و موسیقی‌ها بر آب؛ تشكر از آب؛ و حتی برچسب زدن انواع كلمات نوشته شده بر روی لیوان آب؛ و تصویربرداری از ساختمان مولكولی آن، ‌مشاهده نمود كه ساختمان مولكولی آب وقتی در معرض صدای دلنشین، دعا و نوشته با مفاهیم خوب ومثبت، همچون «امید»،‌ «عشق و محبت»، «صلح و آرامش» و... قرار می‌گیرد، كریستالی با دانه‌بندی مولکولی زاویه‌دار و شكل زیبا و منظم همچون شكل گل تشكیل می‌دهد. و در مقابل صدای ناهنجار، موسیقی تند یا نوشته با محتوای زشت، منفی و نابهنجار، همچون «تو احمقی»، «شیطان»‌، «می‌کشمت» و ... حالت درهم ریخته و بسیار آشفته دارد. جالب‌تر این‌كه تصویر كلمة «تو احمقی» شباهت باور نكردنی به برخی از تصویر حاصله از موسیقی‌ها مثل پاپ و هوی‌متال داشت.

نمونه‌هایی از اثر نوشته بر ساختمان مولکولی آب

 

     «عشق و تقدیر»  «تو مرا مریض کردی می‌کشمت!» اموتو در یك آزمایشی كه بعداً نیز بارها آن را تكرار كرد، به 500 معلم از سراسر ژاپن نامه نوشت و تشریح كرد كه می‌خواهد در یك روز و ساعت مشخص، یك فنجان آب معمولی لوله كشی شهر روی میزش بگذارد، و از آنها خواهش كرد برای پاكی آن آب دعا كرده و احساس عمیق خود را برای آن بفرستند. تصویرهای قبل و بعد از این آزمایش واقعاً قابل توجه بود.

نمونه‌ای ازساختمان مولکولی آب قبل و بعد از دعا

 

تصویر آب «فوجی‌وارا دم»قبل از دعا کردن-تصویر همان آب بعد از دعا کردننتایج این تحقیقات بیانگر این واقعیت است كه آب به طور هشیار و زنده به هر گونه احساسات،‌ عواطف و افكار ما‌ عكس‌العمل نشان می‌دهد. و عقاید مردم،‌ دعا و نفرین‌شان، بدون در نظر گرفتن بعد مسافت می‌تواند با هم جمع شده و تأثیرگذار باشد. این آزمایشات تأییدی بر قدرت دعا و اعتقادات است.

آزمایشات وی همچنین نشان می‌دهد که هر نوع صدایی تأثیر متفاوتی را بر روی كریستال (بلور) منجمد شدة آب می‌گذارد. در اثر صداهای ناهنجار و آهنگ‌های تند مانند موسیقی پاپ و هوی ‌متال، ساختمان مولكولی آب به هم ریخته و متشنج می گردد، و اثر بدی بر روی آن گذاشته بود. او آب مقطر و تصفیه شده را چندین ساعت بین دو بلندگو قرار داد و سپس از کریستال‌هایی که بعد از یخ زدن آب شکل گرفته بود، عکس‌برداری کرد.


 

نمونه‌هایی از اثر موسیقی بر ساختمان مولکولی آب

  

تأثیر موسیقی هوی متال   تأثیر موسیقی سنتی کاواشی ژاپناصولاً هر نوع صوتی در درون انسان اثر می‌گذارد؛ و اگر آن صدا طبیعی، سالم، آرام‌ و دلنشین باشد، اثرات روحی و روانی مفید، متعادل و لذت‌بخشی را در انسان به یادگار می‌گذارد. با توجه به این كه حجم بیشتر بدن انسان (حدود 70-60 درصد) را آب تشكیل می‌دهد، می‌‌توان نتیجه‌گیری نمود كه انواع صداها می‌توانند اثرات متفاوتی را بر انسان به جای گذارند. و شاید بتوان یكی از دلایل حرام بودن گوش دادن به موسیقی غنادار را در این مسئله دانست، كه این نوع موسیقی‌ها تأثیر بدی بر روی انسان گذاشته و ساختمان مولكولی آب و سایر عناصر موجود در بدن ـ به خصوص نورون‌های اعصاب ـ را به هم می‌ریزد. و در عوض صدای آرام و دلنشین، همچون صوت قرآن و زمزمه‌های روحبخش دعاها، می‌تواند تأثیرات عمیق و خوبی را در انسان ایجاد كند؛ و با نظم خاصی كه در ساختمان مولكولی عناصر موجود در ساخت‌های بدن، به خصوص مایعات بدن می‌دهد، اعصاب به هم ریخته و فرسوده را جان دوباره داده و به حالت تعادل بر‌گرداند. و در این صورت است كه انسان احساس آرامش و آسودگی خاطر، و سرور و شادی می‌كند.

پیام‌های شگفت‌انگیز آب

برای روشن‌تر شدن بحث و پرداختن به مسایل جزیی‌تر همچون شیوه کار و آزمایش، مناسب دیدیم تا بخشی از مقاله و مصاحبه دکتر اموتو را که تحت عنوان «شعور و هشیاری آب» منتشر شده است را عیناً نقل کنیم:

آب چگونه شعور و هشیاری ‌ما را نشان می‌دهد؟

آب پیام خیلی مهمی برای ما دارد. آب به ما می‌گوید که دید بسیار عمیقی از خودمان داشته باشیم. وقتی که ما به وسیلة آیینه آب به خودمان نگاه می‌کنیم، پیام شگفت‌انگیز می‌شود. می‌دانیم که زندگی بشر مستقیماً به کیفیت آب ـ موجود در درون و پیرامونمان ـ بستگی دارد.

چنانچه تردیدی دارید که افکار و اندیشه‌های شما در هر چیزی در درون و اطرافتان تأثیر می‌گذارد، اطلاعات و عکس‌های بر گرفته از کتابی که دست‌آوردهای منتشر شده اوست، و اینجا ارائه شده، فکرتان را تغییر خواهد داد و باورهایتان را عمیقاً دگرگون خواهد کرد.

کار آقای اموتو دلیل و شاهد واقعی در اختیار ما گذاشته است، که انرژی ارتعاشی بشری، افکار، الفاظ، اندیشه و تصورات، و موسیقی، ساختمان مولکولی آب را تحت تأثیر قرار می‌دهند؛ درست همان آبی که بالای هفتاد درصد بدن یک انسان بالغ را دربر دارد و به همان مقدار سیاره ما را می‌پوشاند. آب مایه حیات تمام موجودات این کره است، کیفیت و تمامیت برای شکل گیری‌های تمامی موجودات فوق‌العاده مهم است. بدن خیلی شبیه اسفنج است و مرکب از تریلیون‌ها حفره‌های سلول‌های فراخوانده است، که مایع را نگه‌ می‌دارند. کیفیت زندگی‌مان مستقیماً به کیفیت آب ‌موجود درونمان بستگی دارد.‌اب یک ماده خیلی نرم

 

 

و قابل انعطاف است. شکل طبیعی‌اش را با هرآنچه محیط ارائه می‌کند، به‌ راحتی وفق می‌دهد. اما نمود فیزیکی‌اش تنها چیزی نیست که تغییر پیدا می‌کند، بلکه شکل مولکولی‌اش هم تغییر می‌کند. انرژی و ارتعاشات محیط، شکل مولکولی آب را تغییر می‌دهند. این احساس وشعور آب نه‌تنها در ظاهر توانایی منعکس کردن محیط را دارد؛ بلکه از نظر مولکولی نیز محیط را منعکس می‌کند.

آقای اموتو دلیل و سند دیداری این تغییرات مولکولی در آب را به واسطه تکنیک عکس‌برداری خود آورده است. او قطره‌های آب را منجمد می‌کند (در دمای 25- درجه به مدت 3 ساعت) و سپس آنها را زیر یک میدان تاریک میکروسکوپ (از نوع Olympus) که قابلیت‌های عکس‌برداری را دارد، می‌آزماید. عملکرد او تنوع ساختمان مولکولی آب و تأثیر محیط بر ساختار آب را به وضوح نشان می‌دهد.

آقای اموتو تفاوت‌های بسیار خیره‌کننده‌ای از ساختمان‌های کریستال آب از چشمه‌های خیلی متفاوت و حالت‌های متفاوت پیرامون کرة زمین کشف کرده است. آبی که از کوه طبیعی و چشمه‌ها جاری است، طرح‌های هندسی زیبایی در این الگوهای بلورین نشان می‌دهد. آب آلوده و سمی از منطقه‌‌های صنعتی و مسکونی و آب راکد از آب لوله‌ها و ذخیره شده در سدها، ساختارهای بلورینی که از شکل طبیعی افتاده و به گونه نامنظم شکل گرفته را نشان می‌دهد.

                      

سرچشمه لوردس فرانسه - رودخانه یادو ژاپن، که از میان بسیاری از شهرهای بزگ در کاسیا عبور می‌کند.


 

بعد از مشاهده این که آب به شرایط و حالت‌های محیطی واکنش نشان داد، آقای اموتو و همکارانش تصمیم گرفتند تا ببینند چگونه افکار و کلمات آرایش کریستال‌های آب تصفیه نشده و تصفیه شده را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ با به کارگیری کلمات تایپ شده بر روی کاغذ با یک دستور عمل‌کننده و به مدت یک شب بر روی لیوان شیشه‌ای چسباند. رویه مشابهی در به کارگیری نام اشخاص متوفی انجام پذیرفت. سپس آبها منجمد شده و عکس برداری شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: دانستنی ها
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی