متن کتاب ره توشه جلد 2 اثر آیت الله مصباح یزدی

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

متن کتاب ره توشه جلد 2 اثر آیت الله مصباح یزدی

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

متن کتاب ره توشه جلد 2 اثر آیت الله مصباح یزدی

طريقت آزادگى جز بندگى حق (جلّ و على) نيست و حقيقت حريّت را در عبوديت پروردگار مى‌بايد جُست. قُل انى اُمرت ان‌اعبداللّه مخلصاً له الدين (زمر،11)

آنان كه در سايه‌سار نخل هدايت خيمه زدند و به حريم ولايت راه يافتند، سر انجام به وصال محبوب رسيدند و دربارگاه لقاء دوست، بار يافتند. آفتاب هدايت اگر از مشرق رسالت بر ديده دل بتابد، آن را جلا مى‌دهد و جوهره خداپرستى و فطرت خدا دوستى را در قلب آدمى آشكار مى‌سازد. بايد سبوى عشق را از دست رسول(صلى الله عليه وآله) گرفت و جام كوثر را از سر انگشتِ معصوم(عليه السلام) نوشيد.

بيا دل را در بيكران زمزم هدايت پيامبر(صلى الله عليه وآله) صفايى دهيم و روح را در آبشار كلام نبوى(صلى الله عليه وآله) جلايى بخشيم: يا ايها الذين آمنوا استجيبوا للّه و للرسول اذا دعاكم لما يحييكم ... (انفال، 25) مكتوب حاضر، تحقيق و نگارش درسهاى اخلاقِ استاد آية‌اللّه مصباح يزدى(دام عزه) در حوزه علميه قم است كه به خامه جناب آقاى كريم سبحانى قلمى شده است. موضوع اين سلسله درسها، حديث معروف به حديث ابوذر است كه در آن پيامبر گرامى اسلام(صلى الله عليه وآله)مواعظ جامع و نصايح سودمندى را براى همگان بيان فرموده‌اند. جلد اول از اين مجموعه، شامل 20 درس، قبلا منتشر شده است و اينك جلد دوم، در 19 درس، تقديم خوانندگان گرامى مى‌گردد.

 

دانلود متن کتاب ره توشه جلد2
 

 

توجه: جهت باز کردن فایل متن کتاب باید از نرم افزار مرورگر اینترنتی فایر فاکس استفاده نمایید

دانلود متن کتاب ره توشه جلد2

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: بصیرت
برچسب‌ها: بصیرت

تاريخ : یک شنبه 25 / 4 / 1400 | 9:46 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.