کهکشان راه شیری
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : شنبه 4 / 1 / 1400

کهکشان راه شیری

کهکشان راه شیری یکی از شگفتی‌های آفرینش و منظومه شمسی نیز جزئی از آن است. با استفاده از تلسکوپ از زمین می‌توان به مطالعه کهکشان راه شیری پرداخت که در شب به شکل زنجیره‌ای از ستارگان شناسایی می‌شود.

تحقیق درباره شگفتی‌های آفرینش


تا سال ۱۹۲۰ میلادی دانشمندان گمان می‌کردند که راه شیری تنها کهکشان جهان و حاوی همه سیاره‌ها و ستارگان است، اما مطالعه‌های بعدی نشان داد که کهکشان‌های بسیار زیادی در فضا وجود دارند و همه روزه دانشمندان با استفاده از ابزار‌های تخصصی کهکشان‌های بیشتری را کشف می‌کنند که در فاصله‌های بسیار دوری از زمین قرار دارند.

تحقیق درباره شگفتی‌های آفرینش

کارشناسان تخمین می‌زنند که در کهکشان راه شیری حداقل ۱۰۰ میلیارد سیاره و ۴۰۰ الی ۱۰۰ میلیارد ستاره وجود دارد.

متاسفانه آلودگی هوای سطح کره زمین سبب شده تا بیش از یک سوم جمعیت کره زمین که درشهر‌های صنعتی زندگی می‌کنند قادر به تماشای راه شیری در شب نباشند. بهترین مکان برای رصد سیاره و ستارگان بیان‌ها و مناطق مرتفع هستند.

تحقیق درباره شگفتی‌های آفرینش


در راه شیری ستاره‌های درخشان و نیز سیاه چاله‌های زیادی وجود دارد و وجود ماده تاریک در فضا سبب انبساط و بزرگ شدن راه شیری می‌شود.

راه شیری تنها یکی از شگفتی‌های آسمان است و در فضا هزاران کهکشان، ستاره، صورت فلکی، سیارک، سیاه چاله، کمربند‌های ستاره‌ای و مواردی از این دست وجود دارند و دانشمندان اعتقاد دارند که حتی امکان وجود حیات فرازمینی نیز وجود دارد و به دنبال یافت نشانه‌هایی از حیات حتی در سطح میکروبی هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: شگفتی های آفرینش
برچسب‌ها: شگفتی های آفرینش
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی