اندکی تامل باید کرد

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

اندکی تامل باید کرد

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

اندکی تامل باید کرد

داستان معجزه شکرگزاری

درخواست های خود را با شکرگزاری و ستایش خدا آغاز کنید.قلب متشکر همواره با نیروهای خلاق جهان در ارتباط است که باعث می شود نعمت ها به سوی او سرازیر شود. بروک مردی بود که بعد از شکرگزاری زندگیش زیر و رو شد. او می گفت صورت حساب ها دارند روی هم جمع می شوند، من بیکار هستم، سه فرزند دارم و پولی هم در بساط ندارم. چه باید بکنم؟

او تصمیم گرفت شکرگزاری کند. هر شب و هر صبح، به مدت تقریبا سه هفته این کلمات را تکرار می کرد : ” خدایا، برای ثروتی که به من دادی از تو تشکر می کنم. ” این کلمات را به صورت آرام و آسوده آنقدر تکرار کرد تا احساس یا حالت تشکر و امتنان بر ذهن او حاکم شد.

با تکرار پی در پی ” متشکرم خدایا” ذهن و قلب او تا نقطه ی پذیرش اوج گرفتند. پیامد دعای او بسیار جالب بود، پس از دعا کردن به روش مذکور، او کارفرمای قبلی خود را که حدود ۲۰ سال بود ندیده بود، در خیابان ملاقات کرد.

پس از مدتی او یک شغل خوب به او پیشنهاد کرد و مبلغ ۵۰۰ دلار به عنوان وام موقت به او داد. امروز آقای بروک معاون آن شرکت است.
پیام او این بود : هرگز معجزه ی” متشکرم خدایا ” را فراموش نخواهم کرد. این کلمات برای من غوغا کردند.

وین_دایر_راز…

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: بااندکی تامل
برچسب‌ها: جذب،خداشناسی،خدا،عشق،ایمان،عشق به خدا،پرستش،خودشناسی،عرفان،حس آرامش،آرامش،آسایش،نزدیکی به خدا،بخشنده،مهربان،توکل،موفقیت

تاريخ : شنبه 18 / 9 / 1399 | 18:10 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.