نیاز جامعه امروز چیست ؟

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

نیاز جامعه امروز چیست ؟

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

نیاز جامعه امروز چیست ؟

 نیاز جامعه امروز چیست ؟

محمد هادی نیا، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی، امروز(۳مرداد) در دیدار معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندان های استان آذربایجان شرقی، بر ضرورت برگزاری آموزش مهارت های زندگی تاکید کرد و ابراز داشت: آموزش مهارت های زندگی یکی از نیازهای جامعه امروز است چرا که بسیاری از افراد حتی تحصیلکرده ها آشنایی کافی با این مهارت ها ندارند.

 

وی افزود: امروزه خانواده ها با دیوار شیشه ای روبه رو هستند و باید با مهارت های زندگی آشنایی پیدا کنند تا ضمن آشنایی با نوع رابطه بین اعضای خانواده و درون اجتماع، از آسیب های اجتماعی و فرهنگی در امان باشند.

 

هادی نیا تاکید کرد: آموزش مهارت های زندگی از رویکردهای مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال های اخیر است که این دوره ها می تواند به صورت یک طرح در کانون فرهنگی هنری معراج زندان های استان آذربایجان شرقی نیز برای زندانیان اجرایی شود.

 

هادی نیا در بخش دیگری با اشاره به جایگاه مسجد عنوان کرد: علقه به مسجد و عبادت یک رابطه عمیق بین انسان و خداوند است و ما همیشه مدیون مسجد و قرآن و معنویت هستیم.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی در پایان زندانیان را از شهروندان جامعه دانست و اظهار داشت: افرادی که مدت محکومیت خود را در زندان به سر می برند از شهروندان این جامعه محسوب می شوند و باید خدماتی که در جامعه به اقشار مختلف ارائه می شود، در اختیار آنان نیز قرار بگیرد.

 

گفتنی است، مقرر شد تفاهم نامه ای بین اداره کل زندان های استان آذربایجان شرقی و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان منعقد شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جامعه امروز
برچسب‌ها: نیاز جامعه امروز

تاريخ : شنبه 25 / 4 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.